Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

26. ledna 2014

Nedělní pečení a tak II.

 Víkend jsem se snažila strávit tak, jako kdyby se nic nedělo, takže jsem dělala věci jako obvykle. A upekla jsem docela nedobré muffiny. Experimentovala jsem trochu s krémem, ale nebyl to úplně dobrý nápad. Barvivo na to rozhodně vliv nemělo, spíš špatný poměr másla a dalších ingrediencí. Měl být kokosový, ale opravdu chutnal dost uměle. Ten zelený ale překvapivě chutnal lépe, než ten růžový.

*
Jinak nehty jsem musela zkrátit. Vybrala jsem tentokrát hnědou a nějaký ten třpytkatý nadlak. Ve skutečnosti nejsou zdaleka tak třpytivé a kombinace hnědé a růžové je překvapivě elegantní. Snad se budou panu doktorovi líbit. Jen musím ještě něco udělat s těmi záděrkami :-))
*


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥