Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

15. ledna 2014

Moje první zkušenost byla milé překvapení

Mluvím o beauty boxu, resp. Missha boxu. To jen aby nedošlo k nějakému nedorozumění. O všech těch různých kouzelných krabičkách, které Vám za úplatu každý měsíc chodí domů a obsahují malé či velké balení všech možných zkrášlujících prostředků, jsem na různých blozích četla mnohokrát. Abych se přiznala, tak mě to nijak nelákalo. Hlavním důvodem byla skutečnost, že co se týče kosmetiky, nerada experimentuji. Jako každý psoriatik jsem opatrná se vším, co by se mělo přiblížit k mojí kůži. Navíc co s těmi věcmi, které by se mi nehodily z jiných důvodů? Třeba růžové rtěnky mi vůbec nesluší. Taky nemusím nic s tea tree olejem, protože mi tak trochu smrdí. Přišlo mi, že bych vlastně každý měsíc kupovala potencionální dárky, ale s tím rozdílem, že bych ani nevěděla, jestli je někomu udám. Takže jsem si místo toho přečetla recenze a produkty, které mě zaujaly, si šla osobně vyzkoušet, případně si o nich přečetla něco víc. Dost zásadní pro mě byla i skutečnost, že ty skoro čtyři stovky měsíčně za něco, co vlastně nepotřebuji, můžu dát za něco, co potřebuji. 
*
Missha byl tedy můj první „beauty box“. Jelikož se jednalo o jednorázovou akci, zas tak mi těch 399,- Kč nevadilo. Misshu mám ráda. Kupovala jsem si od ní jeden z prvních BB-krémů, což je už víc jak dva roky. Když se v Brně otevřel obchod, využila jsem slev a koupila si krém, gelové tonikum a sérum z řady Super Aqua, které používám každé ráno a jsem s tím moc spokojená. Taky mám jejich klasiku - Perfect Cover a vyzkoušela jsem i jejich BB-krém se šnečím slizem a zelený korektor. Z dekorativní kosmetiky mám jen fialovou řasenku na spodní řasy. Se vším jsem spokojená. Ostatně jsem na Misshu zlákala i pár svých kamarádek.
Missha u mě doma. Korektor, řasenka, sérum, tonikum, krém, BB-krém se šneky a Perfect Cover.

*
První Missha box akci jsem si nechala utéct a počkala si na recenze. Druhý jsem si na jejich podkladě už utéct nenechala a udělala jsem dobře. Není v něm nic, co bych nechtěla vyzkoušet. Zejména mám radost z toho černého mýdla, jelikož za plnou cenu bych si ho nikdy nekoupila. Taky čistící ubrousky mě potěšily, protože ty používám pravidelně. Zbytek ráda otestuju. Byla bych možná jen raději, kdybych dostala v té své krabičce jiný lak, resp. ten, který mám vyhlídnutý, ale kromě různých odstínů béžové a světle růžové užiju všechny barvy, takže to úplně vedle není. 



Missha - lak na nehty odstín Dazzling (cena v obchodě 106,- Kč), Time Revolution Immortal Youth Cream (plné balení má jen 10 ml, ale stojí 143,- Kč), Natural Konjac Cleansing Puff - White Clay (na to jsem zvědavá, cena v obchodě 97,- Kč), Black Ghassoul Foam Cleansing Bar (plné balení v ceně 232,- Kč), Super Aqua čistící ubrorusky plné balení (cena v obchodě 131,- Kč) + vzorečky (ten krém se šnečím slizem je super, ale zůstanu u vzorečku, jelikož plné balení stojí 1.549,- Kč - nemusím mít vše).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥