Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

7. ledna 2014

Neštěstí je součástí života. Nelze ho nijak kontrolovat. To, co ale kontrolovat můžeme, je, jak na něj budeme reagovat … tak jsem si založila blog

Chvíli mě to trvalo, asi tak dva dny, ale nakonec jsem si řekla, že si tenhle blog založím. Zatím ho nikdo nebude číst. Alespoň doufám, že jsem si to tak nastavila. Můj první příspěvek je vlastně můj nedělní deníkový záznam a byl to jen takový pokus. Netuším, jak dlouho mě bude blog bavit nebo zda ho třeba jednou nezveřejním, ale nechám to plynout. Kdysi jsem si psala deníček a vydržela jsem docela dlouho. Asi tak dva roky, což je na mě pořádná dávka horlivosti. Bylo to někdy v šesté a sedmé třídě, ale pokud si dobře pamatuju, vlastně jsem tam nepsala vůbec nic podstatného. A pravdivého. Spíš to byl takový deníček mého imaginárního života. V té době se toho ani v mém životě moc nedělo. Teď se toho děje víc. Jen si nejsem jistá, zda je to dobře nebo špatně. Ale třeba mi tenhle blog s tou otázkou pomůže. Název blogu je prozatím Didee´s World. Chvíli jsem nad tím přemýšlela, aby se to dalo dobře zapamatovat (hlavně tedy mě) a aby to bylo aspoň trochu osobní. Didee (což se čte „dajdí“) se sice nejmenuji, ale je to takové mé alter ego. A pod ním můžu být sama k sobě upřímná a oproti svému deníčku z šesté třídy nemám důvod přibarvovat realitu. Ona je realita a život sám někdy absurdní i tak. Ostatně proto jsem si vybrala motto od Woodyho Allena, které to moc hezky vystihuje.
Jen tak, protože mám ráda barvy :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥