Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

7. ledna 2014

Takový malý osobní blog …

Dneska je pátý den nového roku 2014. Ten minulý byl prostě a jednoduše nepříjemný a tak trochu nešťastný, ale o tom se mi psát nechce. Taky se stalo pár dobrých věcí. Třeba jsem strávila dva skvělé týdny na Kanárské Grand Canarii a týden v Egyptě v Marsa Alam (na dlouhou dobu pravděpodobně jediné dovolené se sluníčkem), zajezdila jsem si nějaký čas v BMW1 a především jsem upevnila vztahy jak s rodinou, tak s lidmi, které bych možná před tím vším označila za dobré známé, ale dnes je prostě mohu označit za blízké kamarádky. Ano, jedná se vlastně jen o samé holky. Všechno zlé je pro něco dobré a já díky tomu všemu ošklivýmu zjistila, že mám pár opravdu dobrých přátel a hlavně to, že nejsem sama. Dobrá věc taky třeba je můj nový podnájem, s balkónem, světlem, bezva koupelnou s vanou a super velkou skříní se zrcadlovými posuvnými dveřmi, což byl dárek od našich. A taky je to blízko centra a vidím každý větší ohňostroj v Brně. Na stranu druhou se stále nějak nemůžu dokopat k tomu, abych se zase začala učit na ty mé profesní zkoušky, ale nic není ztraceno. Jen asi nejdřív musím vyřešit všechno to, co mi zbylo z manželství :-)). Proč vlastně tohle píšu, když to nikdo nikdy nejspíš číst nebude? Prostě proč ne. No, možná si to někdy přečtu já sama. Od Karlína (rodina mého bratra bydlícího v Praze) jsem totiž k vánocům dostala krásný zápisník a to mě inspirovalo. Je úplně stvořený k tomu psát si deníček. Což by bylo určitě moc fajn, ale využiji ho ale k tomu, abych zaznamenala úspěchy svého snažení zlepšit svůj zdravotní stav, kondičku a studium. To poslední píšu proto, abych se necítila tak neužitečně a především neambiciózně.

Mám pár předsevzetí na tenhle rok. Nejsou seřazena podle priorit, ale jak mě napadala. A nejsou to vlastně ani moc předsevzetí, ale spíš takový seznam toho, na co bych neměla zapomenout.
1.   Být ve větším kontaktu s rodinou (tím mám na mysli hlavně to, abychom si častěji volali a častěji se navštěvovali. Nakonec je to přeci jen rodina, která za Vámi stojí, když se Vám posere život).
2.   Nevyhýbat se lidem (ne že bych se jim snad vyhýbala, ale rozhodně to chce rozšířit si okruh přátel o další inteligentní lidi, se kterými si budu mít co říct).
3.  Začít trochu dřív vstávat (tohle by mi určitě hodně věcí ulehčilo, třeba chození do práce nebo omezení ponocování).
4.   Přestat ponocovat (jo tohle souvisí s číslem 3).
5.  Vyřešit problémy se spaním (taky souvisí s číslem 3 a i 4, ale hlavně jde o to, že se chci pokusit upravit svůj spánkový režim).
6.  Něco shodit (jo vím, je to trapné a otřepané, ale nemám na mysli hubnutí jako takové, spíš to, abych se zdravotně cítila lépe a oblékla ty bílé kalhoty, co se mi vrátily. Taky jsem se inspirovala u kamarádky a řekla si, že když může ona, tak bych to mohla zkusit :-)). Rozhodně víc ovoce, zeleniny a luštěnin … co to kecám. Tohle stejně dodržovat nebudu. Jde jenom o to, abych si dala pozor na to, co nejíst, resp. toho nezdlábnout kýbl a o půlnoci :-)).
7.  Zpevnit se a konečně se zapsat do nějakého toho cvičení (tedy to trochu souvisí s financemi a velkou měrou s mou vrozenou leností a odporem k bolesti z pohybu :-). Nicméně třeba jóga nebo pilates by byly bezva. Taky jsem chtěla zkusit Power Plate, ale to mi bylo rozmluveno. Dám na rady zkušenějších. Problém je v tom, že to všechno stojí nějakou tu kačku. Jenže kačka sem, kačka tam a najednou je nula kaček na účtu :-)). Na cvičení doma nemám prostor a na cvičení bez dozoru zase odhodlání. Nejpřirozenější je samozřejmě chůze, takže hodně chodit pěšky. Ta šalinkarta mě opravdu moc neprospěla, i když je to pohodlné).
8.  Méně utrácet a více šetřit (je na čase si ujasnit, co potřebuju a co ne ... hmmm, takhle to asi nepůjde. Nicméně, když jsem nebyla na všechno sama, tolik jsem výdaje počítat nemusela. Učím se to pomalu, ale stále to není ono. Jo, některé věci mi jdou pomalu a nezvykám si snadno).
9.  Naučit se origami (to plánuju dlouho; moji jeřábi stále vypadají jako retardovaní slono-krtci :-)).
10.  Víc péct (mám konečně troubu a tak mi došly výmluvy. Navíc vánoční cukroví se povedlo, tak proč nepokračovat).
11.  Aspoň jednou měsíčně se vydat za kulturou (podle zakoupených vstupenek to na první čtyři měsíce vypadá slibně).
12.  Víc číst (a tím mám na mysli konečně přečíst všechny ty skvělé knihy, co jsem za poslední roky dostala a ne jen mangu a romance. Kdysi jsem četla stále, měla bych na to prostě navázat).
13.  Obnovit kontakty (jo, rozhodně to mám v plánu).
14.  Nepolevit ve své snaze zůstat krásná :-)) (tak tomuhle se musím smát i sama, ale myslím, že loňský rok byl v tomhle ohledu docela přelomový. Objevila jsem nové BB-krémy, Misshu, Ziaju a Dr. Hadka, rtěnky od Dermacolu, pleťové masky z Koreje, micelární vodu, tělová másla, šampony se seleniem od Vichy, novou hennu od Khadi, nakoupila paletky od NYXu a začala používat rtěnky. Taky jsem zrušila silikon a místo kondicionéru začala používat masky na vlasy a vodu s jablečným octem, a myslím, že vlasy méně padají. Taky jsem našla novou kosmetičku, co dělá skvělé řasy, a masérku, co opravdu najde každou nesrovnalost ve svalech. Uložila jsem si beauty blogy, které mě zaujaly a víc se začala věnovat nejen obličeji ale i tělu. Rozhodně je ale potřeba abych častěji zašla ke své dermatoložce a stejnou péči, kterou věnuji svému ksichtíku, věnovala i lupénce)
15.  Nezanedbávat lupénku!!!

Mohla bych samozřejmě napsat věci jako „udělat si ty zkoušky“, „najít si přítele“, „zajet si do Jižní Koreje nebo Londýna“, „být hodná na prodavačky", a tak, ale myslím, že letos si prostě dám jen jednodušší a povrchnější pokusy o zlepšení svého života a především jeho uspořádání do nových kolejí. Je to možná pro někoho trochu málo. Někdo totiž říká, že nový začátek má začít s velkými cíli, ale nechci si na konci roku opět připadat, že u mě něco selhalo. Takže na mě je to velké dost. Zavedení světového míru nebo vyřešení finanční krize v Chile přenechám jiným. Zatím. Budu se samozřejmě snažit ty zkoušky úplně nezanedbávat, ale nehodlám se kvůli tomu nervovat. Během pár měsíců, možná týdnů, pro mě něco skončí a něco začne, a já to chci přežít v co největším klidu.
  
Líbí se mi 12 předsevzetí, která jsem našla u bubzbeauty na youtube. Podle mě by se ale dala zařadit jako obecný návod na život. Ty moje vedle jejích vypadají trochu sobecky a povrchně, ale co.
1.      Enjoy life now
2.      Mind your own business
3.      Use your mouth carefully
4.      Live life with appreciation
5.      Stop comparing
6.      Let go of the past
7.      Do yourself a favour and forgive
8.      Love yourself
9.      Accept that not everyone will like you
10.  Give out more and receive more
11.  Stop worrying
12.  Teach to learn. Learn to teach.

Nicméně předsevzetí jsou sama o sobě na nic. Významné je plánování :-)). Takže tomu budu říkat plánování.
 
*
Jinak dneska jsem si udělala disco nehty. Gabriella Salvette Enamel č. 112 a navrch nail art special effect odstín 02 Circus Confetti od Essence. Schulo to pěkně dlouho, ale vypadá to dobře. Tedy vypadá to trochu kolotočářsky, což nemusí být každého styl.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥