Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

29. ledna 2017

What you (don´t) need - 8.

V pátek ráno jsem se hezky protáhla s odhodláním, že je čas na pěknou ranní rozcvičku a najednou ... křup. ... Takže poslední dva dny jsem proležela v posteli ve snaze najít nějakou polohu, při níž by mě nebolela záda. A nepřišla jsem na ni. Ale aspoň jsem měla čas udělat si trochu pořádek ve fotkách a přitom mě napadlo podělit se o tohle.
*
Gelové rtěnky Kailijumei byly na všech možných beauty blozích obrovský hit. Jedná se gelové průsvitné rtěnky, které uvnitř zdobí sušená kytička a zlaté třpytky. Jejich největší lákadlo ale spočívá v tom, že intenzita barvy je dána teplotou Vašeho těla, respektive rtů 😉. Čím vyšší teplota, tím tmavší odstín. Prostě se Vám barva přizpůsobí.
Vymysleli je v Číně a vyrábí se myslím ve čtyřech barvách (červená, růžová, fialová a žlutá). Není to ale klasická, plně krycí rtěnka. Jen dobarvuje rty a vytváří přirozený odstín rtů. Mám dvě barvy - červenou (Flame Red) a fialovou (Dream Purple). Což se pozná podle kytiček uvnitř 😊 (ta červená je hezčí).
Balení je stejné jako jsou rtěnky od Dermacolu, tedy zatlačí se na perko a druhá část rtěnky vyskočí. Cena se pohybuje kolem 22 dolarů, u nás myslím je asi od 450,- Kč, což je tedy na rtěnku podle mě opravdu moc. Já jsem tedy udělala to, co dělám vždycky, když si nejsem jistá, jestli to vážně funguje. Objednala jsem si na ebay velmi povedenou kopii za 5 dolarů.
Vypadá opravdu hodně podobně a hlavně ... vážně funguje 👍. Opravdu rty zabarví, jak má. Zkoušela jsem i originály, a jediný rozdíl byl v tom, že jejich barva byla jen o trošinku intenzivnější. Ale je také pravda, že všechny, bez ohledu na barvu kytičky, zabarví rty v podstatě plus mínus stejně. Je to taková blbina, ale roztomilá. A ty kytičky jsou prostě rozkošný. Voní taky pěkně, jen trochu divně chutnají, trochu gumově 😉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥