Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

7. ledna 2017

Třetí narozeniny !!!

Congratulation to Me!!!
Dneska jsou to 3 roky, co jsem začala psát tento blog.
*
*
Proto bych chtěla poděkovat všem, kteří tento blog navštěvují a čtou, pravidelně i nepravidelně, a zejména pak odvážlivcům, kteří čas od času něco okomentují 💙.
*
Když jsem ho začala psát, myslela jsem, že to bude tak nanejvýš na rok, a ejhle, jsou to už tři roky. A stále mě to baví, i když je to někdy trochu náročnější, jelikož nejsem zrovna zdatná, když přijde na techniku 😄. Měla bych prý psát méně o kultuře a více o kosmetice, a dávat více fotek z pečení, ale mějte se mnou a mými závislostmi trpělivost 🙌.
*
*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥