Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

3. ledna 2017

Vánoce 2016

Měla jsem hodně pohodové Vánoce. Byly sice krátké a nakonec mě dostala chřipka, ale užila jsem si je.
Napekla jsem vánoční cukroví (myslím, že asi 22 druhů)...
Vyrobila vánoční přáníčka (a zapomněla je vyfotit za denního světla 😅)
 ...a protože jsem líná, vyráběla jsem je letos hodně podobně jako ty loňské 😜
 Pořídila jsem si "émerický" vánoční stromeček do bytu ... (kouzelný, co? 😵)
Vyrobila jsem své tradiční vánoční origami ... Davidovi hvězdičky ...
... a klasické osmicípé hvězdy (a všechny jsem opět zapomněla vyfotit za denního světla 😉)
Nakoupila a zabalila jsem dárky pro celou rodinu (a je nás opravdu hodně)
A užila si Štědrý den 💖
*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥