Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

30. dubna 2016

What you (don´t) need - 1.

Pokud někdo omylem čte tento blog, tak ví, že mě nedávno potkala taková malá nepříjemnost v podobě počítačového viru, který mi smazal většinu nafocených, upravených, roztříděných a opopiskovaných fotografií, které jsem měla připravené na novou rubriku. Ta měla být o kosmetice a podobných záležitostech. Většinu fotografií jsem sice neobnovila, ale některé ano, takže dneska se o pár z nich podělím. Během příštího týdne by měl být v Praze otevřen obchod kosmetické značky NYX, což je značka z júesej, kterou jsem si oblíbila už před lety, ale u nás byla k dostání většinou jen přes ne příliš věrohodné e-shopy. Je to takový zlatý střed, ani nijak výrazně drahá (alespoň doufám, že ceny nebudou u nás přehnané), ani nic šuntového. Má široký výběr barev pro všechny barevné typy, opravdu dobrou pigmentaci a výdrž a až na rtěnky jde vesměs o vyrovnanou kvalitu. Nejznámější jsou její jumbo tužky, kterých jsem postupně pár nashromáždila, a pak také paletky očních stínů, o které se podělím až někdy jindy.
Jumbo tužky jsou určené buď jako podklad pod oční stíny, linky nebo jako samostatné oční stíny v krémové formě. Všechny jsou dobře pigmentované a nejlépe se s nimi pracuje, pokud se pak štětečkem s houbičkou rozetřou do ztracena, ale dá se s nimi vytvářet i klasická horní nebo spodní linka. Musí se to trochu umět, ale s trochou cviku to jde snadno.
Vlastním jen pár základních barev, což úplně stačí. Tyhle tři jsou moje nejoblíbenější. Odstín 611 Yogurt je taková lesklá tělová barva, která je skvělá jako podkladová barva nebo na zvýraznění spodní linky. 618 Purple je fialová barva s nádechem modré, která je úžasná v kombinaci se zelenou, na což jsem přišla tak trochu náhodou. Ale pokud se ty dvě překryjí, vytvoří se zvláštní paví odstín. 619 Rust je krásná hnědá barva s červenou stopou a na očích vypadá úplně nádherně. Dobře se taky kombinuje s dalšími odstíny na kouřové líčení. 
Odstín 601 Black Bean je klasická temně černá jen s minimem třpytek. 603 Pots&Pans je naopak velmi třpytivá stříbrná, se kterou se musí opatrně, ale jako podklad pod linku na horním víčku nebo na zvýraznění koutků je nejlepší. 604 Milk je velmi dobře krycí bílá bez jakýchkoli třpytek. Používám ji zejména do koutků nebo jako podklad, protože dobře drží. 612A Pure Gold je i přes svoje noblesní jméno jedna z těch mnou méně používaných, jelikož má takový trochu zvláštní žlutavý podtón, takže bude slušet spíše světlejším typům. Pokud se s ní ale šetří, zastoupí to, co stříbrná verze. 
Poslední tři jsou od všeho něco. 608 Cotage Cheese je vlastně bílá se třpytkami, takový mezistupeň mezi 604 Milk a 611 Yogurt, která je ale do růžova. 624A Rocky Mountain Green je tmavější zelená s lehkým shimerem a je to jedna z mých nejoblíbenějších. Pokud bych ještě někdy natrefila na další odstíny, asi bych si ještě pořídila světlejší zelenou variantu a pak nějakou krásně modrou. 620 Bronze je opravdu bronzová, takový mezistupeň mezi 612A Pure Gold a 619 Rust. Není tak třpytivá jako ta první, je ale méně intenzivní než ta druhá. Navíc má spíše oranžový odstín, takže je pro mě praktičtější.
Určitě bych je doporučila každé slečně, která má ráda výraznější líčení, případně má ráda a umí používat podkladové barvy (což já moc neumím). Jelikož mám tvar očí, který mi příliš neumožňuje líčit se nějak výrazně očními stíny, tyhle tužky většinou stačí k tomu, abych očím dodala nějakou tu barvu. Pokud si dobře vzpomínám, kupovala jsem je přes Aukro a pak v zahraničí, cena byla vždycky od 100,- do 150,- Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥