Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

23. dubna 2016

Nedělní pečení a tak 39 (ano, ještě peču)

Možná se zdá, že už nepeču tak moc jako dřív. Je na tom kus pravdy, ale stále peču hodně a často, akorát většinou stále ty stejné věci. Ustálila se nabídka v maminčině kavárně, takže doba experimentování, kteroužto jsem měla dva uplynulé roky, se asi jen tak opakovat nebude. Nicméně stále jsem v rodině volba číslo jedna, když přijde na narozeninové dorty, konkrétně na narozeninové dorty zdarma, co sice nevypadají příliš profesionálně, ale jsou ... alespoň zdarma.
*
Naposledy měl narozeniny můj nejstarší bratr, ale tomu jsem nic upéct nestihla, jelikož jsme se úplně minuli. Předtím ale měli narozeniny moji miláčci, můj synovec a moje neteř. Upekla jsem jim dort, který vypadal jako plyšový medvídek. Takový ten medvídek v šatičkách, co sedí napůl zhroucený na poličce. Je to holčičí dort, tedy ten medvídek je evidentně holčička (má přeci růžové šaty, že), protože synovec nakonec nedorazil. 
Už to asi jen tak opakovat nebudu. Je to totiž strašně pracné, dělala (čti patlala) jsem ho skoro celý den, a i když bych už po celé té anabázi lépe věděla, jak na to, nejsem si jistá, že si to v blízké době zopakuji. Byl to prostě experiment, jelikož jsem chtěla vytvořit zase něco nového, co by děti překvapilo. Podle návodu na internetu. Je z 11 vajec. Upeče se klasický piškot na plech a z něho se vyřežou všechny části. Pak už se pokračuje jako u klasického dortu. Jen to nemusí držet jako klasický dort :-)).
 Ručičky a drobnosti na těle jsou z punčoviny, obličej, ouška a pacičky z fondánu a šatičky jsou pak z pravého marcipánu obarveném na růžovou. Uvnitř je šlehačkový krém, který bych asi příště nedávala, jelikož to hůř sedí, čerstvé jahody a borůvky a taky marmeláda, srst je pak udělaná z klasického karamelového krému z másla a salka. Dětem se moc líbil, i když příště by se mi asi povedl lépe. 
Asi by mě trochu strašil ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥