Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

18. listopadu 2018

What you (don´t) need - 15.

Jestli je v kosmetice něco, za co si ráda připlatím, pak jsou to pudry a klasické make-upy (nebo cokoli, co je může zastoupit, jako třeba BB-krémy). To proto, že mám velmi citlivou pleť, a pokud se spletu a na pleť si dám něco, co mi nesedí, vypadám pak jako oběť útoku roje včel. No možná trochu přeháním, ale chci jen říct, že se snažím vybírat pečlivě. Naposledy jsem objevila skvělý KLAIRS Illuminating Supple Blemish Cream (zde). Jeho jedinou nevýhodou je, že je poměrně světlý. Přestože jsem na první pohled spíše tmavší typ, mám podtón pleti jako rusovlásky (což je druhá nejvýraznější barva v mých vlasech, takže zase takové překvapení to není), takže se mi ten správný odstín docela špatně vybírá. A zdá se, že tentokrát jsem ten správný tón tak úplně nevychytala.
*
Už od jeho uvedení jsem měla spadeno na nový make-up od Lancôme - Skin Feels Good. Jedná se o lehčí typ make-upu s hydratačním účinkem, což mohu potvrdit. Jeho cena byla příznivá - 680 Kč (koupeno v akci).
Balení je praktické, akorát tak na cesty, jelikož na rozdíl od většiny make-upů této značky, to není skleněná lahvička, ale plastová tuba, takže není tak těžký. Ubírá to sice na eleganci, ale dá se to přežít.
Na první pohled to nevypadalo, ale tuba má velmi praktickou pumpičku, což je super, protože je to nejen praktičtější, ale hlavně hygieničtější. Důležitý je samozřejmě hlavně obsah a ten se myslím povedl. Není to plně krycí make-up, má spíše střední krytí, ale je opravdu příjemný, skvěle se zapracovává do pleti, a vytváří jednotný a velmi přirozený vzhled. Což zní jako nějaká reklama, ale já jsem z něho byla opravdu příjemně překvapena. 
K dostání je u nás jen omezený počet odstínů, resp. jen ty, které se vetšině Češek hodí. Já jsem si chtěla pořídit o kapku tmavší odstín, než jaký běžně používám, to abych měla jeden lehčí make-up v tmavším odstínu, a proto jsem sáhla po 04 Golden Sand. A není to úplně ono, alespoň ne na zimu, kdy jsem ještě světlejší než obvykle. Jedná se totiž o studený podtón, a proto by mi stačil o tón světlejší, tedy asi 03N Cream Beige, což je neutrální béžová. Ale nechala jsem si ho i tak, jen se musí opravdu pečlivě rozetřít do ztracena. Myslím ale, že na léto bude super. Rozhodně ho můžu vřele doporučit.
*
Pokukuji ještě po Touche Éclat All-In-One Glow od YSL, ale počkám si, až se mi uvolní místečko 😉.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥