Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

23. září 2017

What you (don´t) need - 11.

Koukám, koukám, že jsem tuto sekci dosti zanedbávala. Tak se to teď pokusím napravit. V létě jsem si totiž nechala poslat přes e-bay balíček. A jeho obsah mě potěšil 💓.
Vedle plátýnkové masky, která byla free gift, mi totiž konečně přišly dva BB-krémy, které jsem si objednala z Koreje. První je od KLAIRS - Illuminating Supple Blemish Cream
Mám ho namísto stříbrného od SKIN79, který se opravdu špatně shání. Tedy za nějaké rozumné peníze. KLAIRS je lehčí konzistence a není plně krycí, nicméně naprosto skvěle se přizpůsobí mojí pleti. Má světlejší odstín, což mi osobně vyhovuje, protože raději dokonturuji, než abych musela používat nějaký světlý pudr (a vypadala pak jako maskovaná smrtka 😉). Pudr ostatně není potřeba, protože je spíše matný a nezanechává žádný třpytivý efekt. Momentálně můj nejpoužívanější.
*
Druhé BBčko je na první pohled rozhodně luxusnější, nicméně to neznamená, že by bylo automaticky lepší. I když zklamaná rozhodně nejsem. Jedná se o Signature Wrinkle Filler BB Cream od Misshi. Odstín 23 - tedy asi ten nejuniverzálnější.
Má velmi pěkné balení, typické pro kolekci Signature. Je ale lehké, protože se nejedná o sklo, ale o klasickou umělohmotnou záležitost s pevným kovovým vrškem.
Jak název napovídá, má hutnější konzistenci, trochu déle trvá, než se rozetře do ztracena. Rozhodně se vyplatí dát si tu práci a "vyklepat" prsty, nebo houbičkou. Je určen spíše pro pleť s jemnými vráskami, má světlejší odstín, rozhodně světlejší než KLAIRS, ale do vrásek při správné aplikaci nezalézá. Zajímavý je také tím, že má dvě složky, které se při zmáčknutí pumpičky spojí. Jedna je tmavá a druhá je světlá se třpytkami, ale rozhodně takový finish nemá. Příliš se nehodí na léto, ale na zimu nebo podzim, nebo pokud je potřeba cokoli zakrýt.
*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥