Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

8. listopadu 2018

What you (don´t) need - 13.

Minulý měsíc jsem si dělala pořádek v šuplíčku, kam schovávám všechny možné součástky k počítačům, a ke svému překvapení jsem našla jednu starou flešku, o které jsem se domnívala, že je nefunkční. Nicméně po asi dvou letech odpočinku se rozběhla a já jsem na ní vedle spousty neužitečným věcí našla i fotky, které jsem kdysi nafotila s tím, že je použiji na blogu. Jednalo se hlavně o kosmetiku. Ostatně to, že jsem ty fotky neměla nikde zálohované a fleška je obsahující tenkrát vypověděla službu, mělo za následek, že jsem tuhle svou kosmetickou rubriku moc neaktualizovala. Některé věcičky sice asi už aktuální nebudou, ale třeba tahle vychytávka bude, protože se stále prodává.
*
Jedná se o gelové rtěnky, respektive slupovací gelové rtěnky. Viděla jsem je v jednom videu na YouTube a chtěla jsem si to vyzkoušet. Na E-Bayi se dají koupit za 2 USD, takže mě to nezruinovalo 😉. 
Jmenují se WOW! a nejspíš jsou od značky Romantic Bear, ale možná taky ne, jelikož jsem o ní nikdy neslyšela, ale usuzuji podle balení. To je docela obyčejné, plastová tubička s aplikátorem = zkoseným koncem.
Aplikace je trochu oříšek a chce to cvik. Zkoseným koncem se tubička přiloží na rty a zatlačí se na ní, takže gel, který je hodně hodně lepivý (což být má), začne vytékat. Je potřeba nanést na celé rty a pokud možno nedopustit, aby se gel dostal kamkoli jinam, jelikož opravdu hodně barví. A pak se nechá gel zaschnout (asi tak 10-15 minut, mezitím si můžete dodělat make-up 😉). A až gel na rtech úplně zaschne, tak se sloupne (třetí fotka), asi jako klasické slupovací masky na obličej. Ale...
"Ale" je v tom, že pokud  se nenechá vrstvička gelu úplně zaschnout, tak se nedá pořádně sloupnout a rozpatlá se to. To je na čtvrté fotce docela dobře vidět.
Mám tři barvičky - Rose Pink, Sexy Red a Cherry Red, kterou používám nejčastěji, resp. tu růžovou jsem nepoužila myslím nikdy, protože mi vůbec nesluší. Osobně mám za to, že to trochu vysušuje rty, ale ta barvička se opravdu do rtu zapije a vydrží prakticky celý den, takže stačí pak použít jen balzám. Na denní používání to pro mě sice není, ale rozhodně to funguje 💋
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥