Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

18. listopadu 2018

Nedělní pečení a tak - 54.

Dneska jsem měla strašnou chuť na nějakou domácí sladkou mňamku, což mám většinou tehdy, když jsem unavená, venku je zima, prší nebo sněží, prostě je počasí pod psa, já mám chuť se zamuchlat do deky, pustit si jako kulisu jakoukoli blbost v televizi a přitom si číst. 
Jelikož jsem si koupila včera dvě skvělé knížky, venku je zima, doma teplíčko a já měla v lednici kynuté těsto (to si nevymýšlím, koupila jsem ho včera v Lídlu, je to takové to klasické balení na pečícím papíře), tak jsem si upekla skořicové rolky s ořechy. Mňamka.
Jen máslo, skořicový cukr, hnědý cukr a oříšky. A dokud jsou horké, tak přelít cukrovou polevou. Díky tomu předpřipravenému těstu to bylo za dvacet minut + odstavení pro lepší nakynutí (což stačí jen půlhodinka). Není to sice žádný pekařský um, ale je to dobrý tip na rychlý moučník. 
 Vychladlé rolky stačí jen trošinku přihřát v mikrovlnce, protože tak jsou podle mne nejlepší. Ale pozor. Je to kalorická bomba, jsou opravdu sladké. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥