Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

14. listopadu 2018

What you (don´t) need - 14.

V neděli bylo 11. listopadu, což je prý světový den Singles. Což má podle mě být asi jakási protiváha ke Sv. Valentýnu. Je to den, kdy lidé slaví, že jsou singl. Ne proto, že by je to trápilo, ale proto, že jsou takhle šťastní. Přijde mi to jako vtipná recese, jelikož Sv. Valentýn mi dost leze na nervy. Prý je ještě jeden den, kdy svobodní slaví svůj den lásky (sebelásky ?), a to 15. února, takže den po Valentýnu, ale to mi přijde jako poněkud nevhodně zvolené a zcela vtip postrádající. Neslavím tedy ani jedno, ale shodou náhou jsem si ten den koupila moc pěknýho chlapa 😉. Jmenuje se Adam Levine.
A moc krásně voní. Takovou lehce kořeněnou vůní, ale ne chlapsky, ale sofistikovaně žensky. A drží se na mě skoro celý den, zejména pak na oblečení 😋. Je to parfémovaná voda Adam Levine for Her
Na vnějším obalu je zobrazen Adam Levine, což je frontman skupiny Maroon 5, na kterého se velmi hezky dívá, nicméně i tak mi přijde trochu zvláštní dát si vlastní fotografii na parfém. Nicméně parfémek samotný je v krabičce, která nejvíc ze všeho připomíná cigaretové poudro (asi Adam není vysazen na zdravý životní styl). Nicméně to mi vůbec nevadí, protože i tak je velmi elegantní. Ale samotný parfémek má úplně úžasný flakónek.
Je totiž ve tvaru mikrofonu, což je docela symbolické. Uzávěr je z kovu a hezky poctivě těžký. Musím přiznat, že jsem si tenhle parfémek vybrala naslepo jen podle recenzí a hlavně kvůli tomu, jak vypadá. Chtěla jsem totiž jen malé balení do kabelky. A jsem z něj opravdu příjemně překvapená. Je to kořeněná vůně akorát na podzim a zimu. Cena je docela symbolická - 260 Kč za 30ml, a to je nejméně výhodné balení 😉.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥