Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

31. října 2018

Nedělní pečení a tak - 53.

Jelikož teď nemůžu v podstatě asi polovinu potravin, což zahrnuje i sladké, nějak mi to připomnělo dva dortíky, které jsem pekla už v létě a které jsem nazvala "hudební". Úplně jsem na ně zapomněla, jelikož to bylo v dosti hektické době. "Hudební" jsou proto, že byly pečeny ke příležitosti uvádění opery a že jsem na ně použila mnou vyrobené čokoládové ozdoby ve tvaru hudebních nástrojů.
*
První byl čokoládový s tvarohovým krémem a malinovou marmeládou uvnitř a čokoládovým šlehačkovým krémem navrchu. Ten byl právě ozdobený housličkami a kytarami a notami, a všemi těmi hudebními motivy vyrobenými z hořké čokolády.
Neuhlazovala jsem ho, naopak jsem udělala vlnky z vrchního krému. Nedělala jsem ho příliš sladký, protože bylo léto a chtěla jsem ho co nejvíce odlehčit.
Druhý byl šlehačkovo-malinový dortík s oříškovým korpusem. Oříšků jsem nedala moc, aby vynikla chuť čerstvým malin a malinové marmelády. Krém byl bílý a základem byla šlehačka a tvaroh. Vrchní krém byl malinový.
Zdobila jsem ho vedle malin čokoládovými lístky. A měl velký úspěch, takže jsme začali v kavárně nabízet borůvkovou verzi.
 Tak teď ještě kdybych mohla aspoň kousek ...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥