Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

28. října 2018

What you (don´t) need - 12.

Dostalo se mi připomínky, že bych měla udělat zase nějaký příspěvek o kosmetice. Dělám je vcelku ráda, i když musím přiznat, že raději píšu o kultuře. S kosmetikou je to tak, že často zapomenu věci vyfotit, než se z nich stanou věci denní potřeby, tedy než je vyndám z těch hezkých krabiček a používáním je celé upatlám, pomačkám a odřu 😉. A taky nějakou dobu trvá, než u některých věciček vykoumám, jestli aspoň trochu fungují.
*
Tentokrát mám takovou Bio Edition. A přestože nejsem na bio výrobky nějak zvlášť zatížená, tentokrát jsem s nimi opravdu moc spokojená. Většinou mi totiž všechno, co je označené jako Bio, přijde trochu neúměrně drahé a navíc ... co to přesně značí, že je něco Bio? Často jde spíš o reklamní trik, a když si člověk přečte složení nebo věnuje větší pozornost obalu, zjistí, že to je organické a nechemické tak napůl. No nic. Moje úlovky.
Jelikož jsem přes léto měla trochu problém se suchou pletí, a taky musím už řešit drobné vrásky kolem očí, vybrala jsem si Hyaluronové Sérum od Saloos, které stojí asi kolem 240,- Kč. Mám ho už jen trošinku a musím říct, že ačkoli po něm neomládnete o deset let, rozhodně je to jedna z mála věciček, která funguje. Tedy alespoň v tom smyslu, že v okolí očí je kůže pružnější, a přestože žádné vrásky samozřejmě nevymaže, jsou o ždibec méně znát. Nicméně je potřeba pak použít krém nebo olej, alespoň ta moje přirozeně suchá pleť to potřebuje. Za ty peníze je to dobrá alternativa.
Mám v oblibě obličejové oleje. A to jak na promazání, tak jako odličovací složku. I když s oleji se musí opatrně, jelikož můžou lehce ucpávat póry a paradoxně z pleti udělat strouhanku (to se mi stalo a nic moc pozitivní zkušenost 😕). Můj oblíbený je arganový olej, a tentokrát jsem sáhla po Arganovém oleji od Purity Visison. Stojí asi 250,- Kč a musím říct, že je opravdu skvělý. Používám ho i na lůžka nehtů a řasy (když nemám umělý samozřejmě). Balení nemá pipetu, ale praktickou pumpičku a na celý obličej stačí dvě kapky. Rozhodně si ho pořídím znovu.
Jako alternativu ke krému jsem vyzkoušela Bambucké máslo od Purity Vision, zatím jen v menším 100ml balení, které stojí bez pár korun dvě stovky. Mám raději menší balení, protože nesnáším, když se něco nevypotřebuje do doby expirace. Ale tady to nehrozí, protože ho používám na obličej asi tak dvakrát třikrát týdně, a jinak si s ním natírám lokty postižené lupénkou. A je to super. Cena je sice vyšší, ale balení vydrží dlouho, protože máslo je hodně mastné a stačí ho málo. Na pokožce se teplem rozpustí, podobně jako třeba kokosový olej.
Asi jsem tímto nákupem planetě moc nepomohla, ale snad mi aspoň poděkuje moje pleť 😘.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥