Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

16. února 2014

Růžové není nikdy dost

Rtěnky jsem začala nosit pravidelně až nedávno. Asi by bylo lepší, kdybych nezačala, jelikož to trochu leze do rozpočtu. Jejich regály mě lákají. Malé roztomilé či elegantní obaly a všechny ty odstíny červené, růžové, fialové a hnědé. Nedá se jim odolat. Na rtěnkách je pro mě něco magického. Jsou nesmírně ženské a dodávají mi příjemný pocit upravenosti. Pokud se mi samozřejmě neobtisknou na zuby. Schválně, komu se to nestalo? Kdysi jsem nosila jen ty, které se označují jako tělové. Jen aby to nebylo moc křiklavé. Dnes mi přijde, že můj přirozený odstín rtů většinou vypadá zdravěji než většina tělových rtěnek, a proto sahám po odstínech mnohem sytějších. Zejména červených a jejich kombinací – malinových, karmínových, bordó. Mám ráda i odstíny do fialova. Naopak se vyhýbám všemu oranžovému (dodávají mým už tak nedokonalým zubům nádech nikotinově žluté), tělovému (mám v nich trochu umrlčí vzhled) a světle růžovému či fialovému (pastelky mi nesluší v žádné podobě). Těch malých kouzelných pokladů mám kolem 40, což uznávám je poměrně „rozmazlené“ množství. Na značky ale nehledím. Koukám hlavně na barvu a strukturu, kdy nemám ráda tvrdé rtěnky a ani takové ty úplně mazlavé. Pigmentaci a nějakou celodenní výdrž zase tak moc neřeším, jelikož si stejně rty po každém jídle líčím znovu. Pokud nejde vyloženě o nějaký osudový kousek té nejkrásnější barvy na světě, nedám za rtěnku víc, než bych dala za návštěvu divadla :-))
*
Na rtěnku od Max Factor v odstínu Chilli jsem koukala od brzkého podzimu. Cena 269,- Kč mě ale nepřišla nijak moc sympatická. Před třemi týdny jsem ji ale objevila v DM-drogerii v akci za 199,- … což je tedy stále dost, ale už ne tak dost… Přišla mi v tom košíku taková osamocená. Znáte to, syndrom prázdného košíku. Tak jsem ji tam rovnou našla kamarádku. Kamarádka od Dermacolu v odstínu 09 byla také v akci. Ze 169,- Kč zlevněná na 119,- Kč. Když už jsem tam byla  …

 Mně se ty návštěvy doktorů prostě vždycky prodraží :-)).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥