Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

3. ledna 2015

Novoroční předsevzetí aneb sliby chyby

Lidé jsou nepoučitelní. S každým začátkem nového roku si dají tu práci, aby si vytvořili seznam vlastních budoucích zklamání. Říká se jim předsevzetí. Buďme upřímní. Novoroční předsevzetí nejsou v podstatě nic jiného než seznam úkolů na první týden v měsíci lednu. Déle se jimi většinou stejně není vůle řídit. Něco na tom „ať se Vás trable drží stejně dlouho, jako se Vy držíte novoročních předsevzetí“ asi bude. Jenže je to tak lákavé. S novým rokem si začít plnit sny, nabiti energií z volna během vánočních svátků, tím nadšením, které je nakažlivé. Někdy se sice spíše jedná o důsledek vyššího procenta alkoholu v krvi po novoročním mejdanu, ale tak jako tak je v tom vždy naděje v lepší zítřky. Nikdo nechce slyšet, že pokud Váš rok 2014 byl pěkná depka, ten následující asi nebude o nic lepší.
I já k tomu následujícímu roku upírám své možná trochu plané naděje. Jenže kdyby byl rok 2014 člověk, žalovala bych ho za způsobenou újmu na zdraví, bolestné a ušlý zisk. O moc horší to snad v tom 2015 nebude. Nejdůležitější pro úspěch je dát si taková předsevzetí, která můžete dodržet. 
 
Loni jsem si předsevzetí neordinovala. Jen jsem plánovala změny. Jestli a jak moc se mi to podařilo, zhodnotím až někdy jindy, ale tohle si slibuji v následujícím roce. Mým 15 novoročních předsevzetí (inspirovala jsem se leckde). 

1. V příštím roce budu rozhodně srdečnější a optimističtější a méně sarkastická (schválně jak dlouho mi tohle vydrží ☻)

2.  V příštím roce budu dělat jenom „lepší“ blbá rozhodnutí

3.  V příštím roce si přestanu nalhávat, že udělám něco zásadního pro změnu svého životního stylu

4. V příštím roce se nebudu trápit svou váhou (je vůbec někdo, kdo má rád vychrtlé a z hladu protivné ženské?)

5.  V příštím roce se nebudu obracet zády k pesimisticky naladěným lidem; budu rovnou zdrhat, co mi síly stačí

6.  V příštím roce konečně zhodnotím svůj single status … budu chodit spát jen v tlustých ponožkách a s maskou na obličeji, protože prostě můžu

7. V příštím roce dám k.o. všem těch přemoudřelým radílkům s receptem na správný život, co se mě neustále ptají „a co děti“

8. V příštím roce zachytím ty malé momenty, co mě dělají šťastnou, a nenechám se nasrat kdečím a kdekým 
 
9. V příštím roce udělám tůdle nůdle na ty, co mě nemají rádi, a přestanu se trápit tím, co si zrovna tihle lidé o mně myslí, protože já je taky ráda nemám ☻

10. V příštím roce si zlepším fyzičku bez toho, abych se přestala cpát slaninou a nepila víno

11. V příštím roce dám všem sociálním médiím ještě méně prostotu, než v předešlém roce (bye bye facebook)

12. V příštím roce nenechám zhynout žádnou ze svých květin a nenechám si ujít nic z kulturního menu jen proto, abych si stačila večer umýt vlasy (klobouky to jistí)

13. V příštím roce budu víc milovat rodinu a přátele a méně lidi, co existují jen jako (a to bude teda pěkně tvrdý oříšek ☻)

14. V příštím roce si dám větší pozor na gramatiku a před zapnutím čehokoli si nejdříve přečtu manuál

15. V příštím roce přestanu nadávat na politiku, počasí, plat, ceny benzínu, mužské plémě obecně, televizi, trh s nemovitostmi, MHD, svou fyzičku, teroristy, začnu jíst zdravěji (jen co sním všechno to nezdravé jídlo, co mám v lednici, aby mě to nerozptylovalo) a začnu něco dělat s tím mým chronickým lhaním sobě samé. 
Počkat. Proč bych vlastně měla nějaká novoroční předsevzetí dělat? Jakože potřebuji změnu? Jakože se snad mám změnit JÁ? A víte co? Kdo potřebuje nějaká zásadní novoroční předsevzetí, když je v podstatě dokonalý?☻ 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥