Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

7. ledna 2015

Congratulation to Me!!!

Je to přesně rok, co jsem napsala první příspěvek na tenhle blog. Byla to moje malá terapie, která mě začala bavit, ačkoli jí vlastně nikdo moc nečte ☻. Od zítra to bude prostě jen blog o mém úžasně dokonalém životě nebo možná taková příručka pro singles☻. Uvidím, jak se na to zítra vyspím.
Za uplynulý rok jsem napsala 70 příspěvků, které se zobrazily 3300+ krát. Nikdo nic moc nekomentoval, takže předpokládám, že nemusím zavádět knihu stížností ☻. Jsem ale moc ráda, že to vůbec někdo sleduje. Já bych to asi nedělala ☻. Když nad tím tak přemýšlím, kdybych všechen ten čas, co to stojí, věnovala třeba studiu, asi bych už mohla jít na ty profesní zkoušky .... Ale zatím mě to baví a mám o čem psát. Až se začnu dělit o fotky mé snídaně a recepty na párky s hořčicí, zaražte mě ☻.


zdroj:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥