Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

19. ledna 2015

Nedělní pečení a tak 22

Dala jsem tomu nový formát. Tedy nadpisu. Je tam klasická číslice. Ty arabské mi od dvacítky moc nejdou ☻. Od Vánoc jsem nic nepekla, jelikož jsem na to neměla vůbec náladu. Aby taky jo, po tom předvánočním kvapu. Ale moje nejmladší skoro švagrová Lucy (není to úplně nejsympatičtější popis, ale chci zachovat alespoň zdání jakési anonymity☻) slavila narozeniny (cokoli co nezačíná číslem 3 mi zní strašně mladě) a taky novou práci (má lepší plat než já po sedmi letech praxe ... kde je spravedlnost?), takže jsem prostě musela nějaký dortík upéct. Má ráda čokoládu, takže byl čokoládový. I když vypadá tmavě, je v něm vrstva ganache z bílé čokolády a krém je taky s bílou čokoládou. Je tedy banánový s čokoládou a barvený kakaem. Korpus je z pravé tmavé čokolády a krém nahoře je pak z mléčné nutely a bílé čokolády. A ozdobené to není růžičkami, ale je to bugenvilea, která nám zrovna kvete ☻. Prý není jedovatá ...
  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥