Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

15. května 2016

Nedělní pečení a tak 40

Minulý víkend jsem byla stran pečení pilná. Dokonce jsem vyzkoušela čtyři nové věci. S proměnlivým úspěchem nutno dodat. Tady jsou čtyři dobroty, které se mi myslím povedly.
 *
První je tvarohovo-medový dort s ořechy a rozinkami. V podstatě chutná trochu podobně jako cheesecake, ale je přeci jen tvarohový. Krusta z medu, skořice, tmavého cukru a ořechů je pak skvělá tečka. Jen nesmí být ořechy nahořklé, protože to se projeví na chuti hned. Vzhledově nevypadá nic moc, ale je opravdu chutný.
*
Malé Pavlovy s ovocem. Jednoduché dezerty pro všechny, kdo nesmí mouku nebo ty, kteří mají rádi sněhové cukroví. Ozdobila jsem je oříškovou šlehačkou a čerstvými jahodami. Ke dni matek. 
*
Další byl stracciatella dort s banánem. V neděli mi zbyl jeden korpus, tak jsem se rozhodla udělat nějaký rychlý dort jen tak. Klasický čokoládový piškot z 200 g čokolády a krémem s kousky čokolády a banánu jsem doplnila marcipánovou plackou a polila čokoládovou polevou, resp. ganáží. Donesla jsem ho do práce, kde měl docela  úspěch. Díky marcipánu je totiž sladký a poleva je hodně smetanová. 
*
A poslední je dvoubarevný cheesecake, napůl mandlový a napůl s čokoládou. Ty proužky mi docela vyšly. Nevypadá tak hezky, jak bych si představovala, ale nemyslím, že by mu chuťově moc scházelo.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥