Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

23. května 2016

What you (don´t) need - 2.

Co určitě a zcela doma nepotřebuji, je další paletka očních stínů. Ale když ono se jim tak špatně odolává :-)). S paletkami mám dva problémy. Zaprvé se mi nechce ty hezky setříděné barvičky narušovat tím, že bych je rozšmrdlala štetcem, takže mám většinu paletek v podstatě netknutých, a zadruhé nikdy nevím, jakou kombinaci barev si vybrat, takže nakonec koupím více než jednu. Paletek mám proto (ne)překvapivě dost, přestože oční stíny používám málo. Většinou sáhnu jen po neutrálních barvách pro vykreslení oka a výrazné barvy použiji spíše sporadicky. Ale právě ty výrazné barvičky v těch paletkách vypadají nejlépe :-)).
*
Jedny z mých nejoblíbenějších jsou paletky od NYXu z edice The Runway Collection. Mám celkem čtyři. Určitě bych je doporučila, jelikož oční stíny jsou kvalitní, až na ojedinělé výjimky nepráší, mají dobrou pigmentaci a výběr jak třpytivých, tak matných barev. Kazety jsou malé, tedy skladné i na nošení po kabelkách a toaletních taštičkách, mají kvalitní provedení a působí kompaktně, žádná lámavá laciná záležitost. Vzhledem neurazí, ani nenadchnou, ale mě se ta jednoduchost líbí. Každá obsahuje 10 stínů a velké zrcátko, ve kterém je, narozdíl od mnoha jim podobných, opravdu něco vidět :-))
*
První je č. 02 Strike A Pose, která obsahuje jak třpytivé, tak i matné stíny. V podstatě jsou zde zastoupeny všechny možné barvy, až na modrou. Černá, bílá, opravdu povedená bordó, která je na oku výraznější, než se zdá, pak i zelená, fialová se studeným podtónem, hnědé neutrálky, béžová a krásná zlatá. Ze všech čtyř asi moje nejoblíbenější, jelikož má od všeho něco.
*
Další je č. 04 Catwalk, která je prý hodně populární, jelikož obsahuje tolik oblíbené neutrální hnědé a narůžovělé tóny. Já ji původně ani nechtěla a musím říct, že ji skoro nepoužívám, jelikož je opravdu více dorůžova, což k mé pleti moc nejde. Ale zejména ten prostřední cihlový odstín v horní řadě je skvělý, stejně jako dva hnědé stíny v pravém dolním rohu. Jako neutrální paletka by pro někoho s jiným tónem pleti, než mám já, byla skvělá. 
*
Paletka 08 Secret World je opět taková všehochuť. Bohužel fotografie je opravdu nepovedená a barvy na ní nejsou zdaleka tak dobře vidět. Spodní řada jsou totiž až na poslední stříbrný jen odstíny zelené. Od světlé po tmavou zelenošedou (tady dva stíny vypadají spíše hnědě a šedě, ale ve skutečnosti nejsou). Horní řada jsou pak naopak teplé tóny, zlatavé, lehce dorůžova, oranžové (ta je opravdu unikátní) a měděné. Všechny jsou třpytivé. 
*
A poslední je 09 Haute Model, což je paletka třpytivých glitter stínů v nejrůznějších odstínech, mezi nimiž převládají odlesky modré. Je to taková disco paletka :-)). Také to asi není na denní líčení, ale používám ji docela často, když chci dodat očím nějaký ten lesk a jiskřičky. Barvy odpovídají, až na tu zelenou v první řadě (druhá zprava), která překvapivě na očích vypadá spíše ocelově šedá jen s mírným zeleným podtónem. Je ale úžasná, stejně jako ta pod ní nebo obě krajní ve spodní řadě.
*
Paletky jsem kupovala přes aukro a jedna stála myslím 250,- Kč. Obávám se ale, že už nebudou k sehnání, přeci jen je to už starší kolekce. Celkově bylo myslím 12 variant, od úplně neutrálních (Champagne and Caviar, Romance), přes fialové (Velvet Rope) až po klasicky kouřové (Jazz Night, Casting Call). 
 *
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥