Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

7. dubna 2014

Velká příprava na jaro

Jaro je tu. A jelikož mi rozpočet moc nedovoluje obměnit si celý šatník nebo propadnout jarní botičkové horečce, udělala jsem si radost jinak a rozšířila svou sbírku „patlátek“ na pusu o tři nové barvičky. Vlastně pět. Někdo by mohl říct, že vypadají dost podobně, ne-li stejně jako některé, které už u mě našly domov, ale tak to není. Rozhodně ne. Jsou úplně jiné. Naprosto odlišné. Fakticky je to tak. Proč se smějete?
  
První rtěnku mám už od zimy, ale na zimu se mi zdála moc výrazná. Je totiž krásně jarní - v odstínu Berry Berry od Avonu. Co se týče kosmetiky, Avon moc nemusím, ale rtěnky mají krásně pigmentované a tahle je navíc příjemně krémová. Možná až moc. Odstínem jde víc do červena, je tedy opravdu výraznější, hlavně pro bledulky možná bude trochu moc, ale někdy se trocha extravagance hodí. Já ji měla v divadle a slušelo nám to spolu :-)). Druhá je od značky Essence a stojí kolem 60,- Kč, což je za hubičku. Jako značka nic moc, ale pro mě asi nejoblíbenější rtěnky na běžné nošení. Mají krásný výběr barev, jednoduché, ale solidní balení a hlavně jsou příjemné. Výdrž sice průměrná, ale nevysušují, neutrálně voní a měkké jsou akorát. Tohle je novinka – č. 12 Blush My Lips a je taková temně růžová. Podle mě naprosto nádherná barvička na jaro a léto. 
Třetí je vlastně spíš lesk, jelikož je to balení se štětečkem a konzistence je hodně lesku podobná, ale pigmentace je mnohem lepší, než je u lesků běžné, skoro jako samotný pigment. Je od L´Oréal Paris z edice Caresse a mám ho v nejvýraznějším odstínu - č. 300 Juliet. Balení je opravdu povedené a se štětečkem jsem se docela rychle skamarádila. Barva je tekutější a postupně se vpíjí do rtů, takže vydrží opravdu dlouho. Navíc úplně nádherně voní, jako sladké třešně. Byl (a asi stále ještě je) na akci v DM-drogerii za 199,- Kč.
 
No, a když už jsem u toho, nová řada Longlasting Lipstick(s) od Dermacolu má taky moc krásné barvy a tohle jsou podle mně dva nejhezčí odstíny - č. 05 a 07, které mám doma už nějakou tu dobu. Bílé balení rtěnek se zlatým nápisem se mi sice moc nelíbí, ale mohlo by být i horší. Odstín 05 je taková růžovo-fialová a 07 jde naopak do červena. Jsou měkké, hezky pigmentované a voní mi trochu jako vanilka.

Takže na jaro jsem vybavená :-)).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥