Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

15. dubna 2014

Nedělní pečení a tak X.

Vím, že je úterý, ale pekla jsem v neděli :-)). Původně jsem nic neplánovala, ale ukázalo se, že mám v lednici všechny suroviny na to, abych upekla nějaký cheesecake (mascarpone mi zbylo z posledního pečení narozeninového dortu, tvaroh se tam ocitnul asi nějak omylem a zakysaná smetana měla den před expirací). A jeden citrón k tomu (ten už taky měl namířeno do citrónové nebe). Takže citrónový cheesecake s čokoládovou polevou a čoko lupínky z bílé čokolády .


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥