Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

17. prosince 2016

What you (don´t) need - 7.

Blíží se Vánoce, což znamená, že všude na nás číhají všechny ty rádobyslevy, které často ani slevami vlastně nejsou. Tedy pokud za slevu považujete 799,- Kč namísto 829,- Kč za šálu s bambulí, pak je to jiná. U mě musí být sleva alespoň 25%, jinak mě to nezajímá 😁. Přestože mám ráda klasické české Vánoce a zvyky, docela jsem přivítala, že se na některých e-shopech objevily slevy v rámci tzv. Black Friday. Tahle americká šílenost vznikla někdy v roce 1952 a je to první den vánoční nakupovací horečky, kdy se obchody otvírají dřív a na davy šílenců čekají slevy všeho druhu. Stačí se jen podívat na YouTube a hned je jasné, že to by pro mě nebylo 😓. Ale na internetu mě nehrozí, že by mě ušlapal apokalyptický dav shánějící všechno od loňských zásob vánočních ozdob po pneumatiky na traktor. Takže jsem si udělala malý předvánoční nákup na Notino.cz (dříve Parfums.cz, což byl mnohem trefnější název), jelikož jsem chtěla nějaký hezký parfém do kabelky a můj oblíbený Extatic od Balmain je už delší dobu nedostupný. A pak jsem narazila na Makeup Revolution London a rozhodla se rozšířit své zásoby o paletku a dvě rtěnky. 
Jelikož můj oblíbený Extatic neměli, rozhodla jsem se s ohledem na příznivou cenu (225,- Kč za 30ml) pro parfémovou vodu Parlez-Moi d´Amour od Johna Galliana, protože ten flakónek je prostě naprosto úžasný. 
Je to vlastně malý dopis s krásně propracovaným uzávěrem, včetně známky 💖. Je to velmi květinovo-ovocná vůně. Má takový trochu zvláštně orientální začátek, ale pak se na kůži rozvoní do až žvýkačkového aroma, ale ne ulepeného nebo nepříjemného, protože po celou dobu má díky citrusům šmrnc. Na zimu se hodí.
Rtěnky Iconic Pro od Makeup Revolution London jsem si oblíbila, protože mají některé hodně povedené odstíny. Tentokrát jsem dokoupila dva, nad kterými jsem naposledy váhala. Za cenu něco pod 100,- Kč jsem si pořídila červenou klasiku s odstínem do karmínova - Propogonda, a pak jednu růžovou - We Were Lovers, která mě naposledy přišla příliš světlá. Byla jsem ale opravdu příjemně překvapená, protože je ve skutečnosti na rtech úplně skvělá a rozhodně bude slušet tmavovláskám. Navíc (byť tak není uvedeno) je spíše matná.
Paletek mám doma velkou zásobu, přestože s líčením moc neexperimentuju. Od Makeup Revolution mám doma tři z edice Salvation (což mi připomíná, že jsem si říkala, že je tady ukážu, protože jsou super). Chtěla jsem si pořídit ještě nějakou s výraznějšími barvami, ale žádná ze zbývajících barevných variant se mi tak úplně nezdála. Pak mě ale zaujala jedna z edice I♥MAKEUP, a to makeup GEEK.
Obsahuje celkem 36 barev, což je víc, než měly moje školní tempery. Je to klasické balení s velkým zrcátkem a nějakými zbytečnými štětečky. Přední strana je holografická, tedy nápis se barevně mění podle toho, jak se pouzdro natočí. Je to sice něco úplně zbytečného, ale je to vcelku vtipný a originální nápad.
Co se týče barev, tak tam není co bych paletce vytkla. Ostatně právě ty výrazné barvy jsem chtěla. Od neutrálních hnědých a béžových tónů, přes odstíny červené, růžové, fialové, modré, nějaké zelené, až po tmavé šedé a černou. Drtivá většina je třpytivá, matných je minimum. Zdá se, že nebudou prášit a mají slušnou intenzitu. Za nějakých 245,- Kč je to super kup.
A ještě jeden dřívější nákup, ale taktéž od Makeup Revolution. Obě rtěnky jsou z edice Amazing, což je ta základní, a koupila jsem si je už na podzim. Mají klasické balení v černém plastu s malým kelímkem barvy na konci víčka. První je v růžovém odstínu se studeným podtónem - Dazzle, a druhá je prý nejoblíbenější odstín vůbec - Rebel with Cause. Jestli je nejoblíbenější nevím, ale rozhodně je moc zajímavá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥