Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

15. ledna 2016

No more shopping !!!

Dnes je první den mého nového já. Já, které bude šetrné, rozhodné, spořivé, sebekritické a skromné, když přijde na nákupy. Které nebude zbrklé, nerozhodné a sobecké. Nemusím mít všechno a rozhodně nepotřebuji ani polovinu z toho, co chci. Moje nové Já. ...
*
*
Během letošních svátků jsem díky štědrému příspěvku především od mého zaměstnavatele udělala velké nákupy všeho, co bych mohla během roku potřebovat. Tedy těch zbytečných nákupů. Hlavně kosmetiky, ale také nějakého toho oblečení, kabelky, bot, doplňků, parfémů nebo elektronických nezbytností. Nákupy, které NEBUDU OPAKOVAT. Prostě toho byla spousta a můj účet by už další útoky nemusel vydržet. Takže dnešním dnem končím s velkými nákupy. Na celý rok 2016 ... nebo aspoň na půl roku. ... Ne vážně, nic velkého, nic drahého, nic zbytečného. Jen praktické věci ... co vážně nutně potřebuji ... zrovna dneska ...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥