Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

6. března 2015

Nedělní pečení a tak 24

Na začátku roku jsem si řekla, že se letos už konečně naučím péct z kynutého těsta. Ale zdá se, že místo toho peču s malými obměnami to, co už umím. Vylepšuji a experimentuji. Takže jsem upekla štrůdl. Zase. Jablečno-vanilkovo-tvarohový s mletými mandlemi místo strouhanky. Chutnal poměrně klasicky, nic výjimečného.

A taky jsem si udělala radost malým a užitečným nákupem u Saloos. Značku Saloos mám ráda, jelikož jejich výrobky jsou na bázi rostlinných olejů a mojí psoriatické kůži dělají opravdu dobře. Tentokrát jsem v balíčku měla sprchový olej Levandule (poslední dobou beru levanduli na milost, ačkoli ji ve větší koncentraci nemám v oblibě), odličovací olej Neutrální, jak napovídá název je s neutrálním složením, které je vhodné i na tu nejcitlivější pleť (odličovací olej jsem si doposud vyráběla sama ze směsi ricinového a olivového nebo mandlového; tenhle by měl být hydrofilní, tak jsem zvědavá, jestli to bude o tolik jiné), pleťový olej Avenia, o kterém jsem se dočetla, že je určen hlavně na citlivou pleť a červené žilky, a který nahradil ten, který mi před měsícem došel (byla to Růže a musím říct, že byl opravdu bezvadný), za studena lisovaný Bio Avokádový olej, který by měl být vhodný zejména na psoriatickou kůži (teď dodělávám rakytníkový, který není špatný, ale jeho vůně mě neoslovila a taky leccos obarví, ale obecně jsou tyhle oleje na promazávání kůže  úžasné) a pak roll-on Sladké spaní, který byl v akci a přihodila jsem si ho do košíčku, abych zaokrouhlila cenu :-)). A samozřejmě ho nutně potřebuju ...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥