Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

6. března 2015

Hvězdičky a cirkus

Jestli je nějaká část mého těla, kterou mám ráda, pak jsou to moje ruce. Ne paže, ale jen ruce. Mám poměrně úzké a dlouhé prsty a hlavně mám po mamce kvalitní a pevné nehty. Alespoň prozatím . Díky tomu mi taky dobře drží laky. Což je fajn, protože mě lakování baví. Mou oblíbenou značkou je Gabriella Salvete, která není drahá, má povedený design, hezké barvy a hlavně vytvořila řadu pískových laků z názvem Stars, což je na ní to nejlepčejší . Mám kompletní řadu, což čítá 18 různých barev (+ dalších 17 ... uznávám, že jsem ztracený případ). Některé jsou opravdu povedené, dobře kryjí a mají hodně třpytek, což je pro mě ideální kombinace. Tady je pět z nich.
08 Azzuro (světle modrá), 02 Sapphire (středně fialová), 06 Acquamarina (středně zelená), 16 Brown Sugar (světle hnědá) a 17 Eleganza (hnědo červená)
A takhle hezky se třpytí na nehtech (ignorujte trochu nepovedený tvar mého prostředníku, děkuji ). 
Gabriella Salvete má také další řady, třeba Sugar, což jsou laky, kterým říkám dalmatinovské, jelikož jsou s bílými tečkami. Mám z šesti jen jeden, tmavě modrý, jelikož jiné barvy mě moc nezaujaly. Nová řada se jmenuje Circus a musím říct, že kdybych už neměla všechny ty pískové, asi bych si pořídila každou barvu z osmi nabízených. Jsou extra třpytivé s malinkatýma glitrama.
Mám jen jednu barvu - 05 Magic Show, což je krásně cirkusová fialová s modro-růžovým stínem. Sama o sobě moc nekryje, takže jsem ji použila na pískovou fialovou. Na fotce to není tak vidět, ale je opravdu super třpytivá. Asi jako flitrové sukýnky go-go tanečnic


6 komentářů:

  1. Ditu a jak dobre to jde dolu?Tyhle trpytky nejdou nikdy odlakovat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je na těch lacích právě bezva, protože jdou lépe, než by se zdálo :-)). Rozhodně lépe, než ty klasické se třpytkami nebo glitry. Já tedy všechny podobné laky odklakovávám s fólií, protože si je nechci obrousit.

    OdpovědětVymazat
  3. pockej jak odlakujes s folii?Nejaky trik,ktery neznam?:) Co pasky?Pomohli?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Místo fólie se spíše používá alobal, ale já mám ještě zásobu hliníkové fólie (trochu odolnější alobal). Namočím kousek tamponku do odlakovače, přiložím na nehet a zabalím. Za 2 minutky je lak dole a nemusím nic drhnout :-))

    Jinak pásky překvapivě neudělaly skoro nic. A to jsem byla opravdu poctivá. Ještě nějaké mám, jelikož jsem většinou stříhala napůl. Ještě jednou díky :-))

    OdpovědětVymazat
  5. To vůbec nemusí. Ještě to vyzkouším o prázdninách s tím zbytkem :-))

    OdpovědětVymazat

Díky za všechny komentáře ♥