Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

28. dubna 2018

Nedělní pečení a tak 52.

Už je to tak. Minulý týden se můj nejmladší bratr oženil 👫. Se svou drahou polovičkou pojali celou svatbu dle nynějších trendů, tedy v klasickém boho stylu/zahradní párty, kde nevěsta má krátké šaty s barevnou spodničkou a ženich má barevné boty a na hlavě dredy. Místo klasického dortu s holubičkami je nahý dort s ovocem, místo mašliček jsou jako stužky odznáčky a místo sofistikovaných kytic květů jsou ve vázách tulipány. A celé je to pohodové. Bylo to super a moc příjemné. Nebyl ani klasický rodinný oběd se svíčkovou, ale neformální oběd, na který jsem měla dovoleno něco upéct. Tak jsem pekla.
Upekla jsem čokoládové brownies, které jsem ozdobila citrónovou polevou a čokoládovými lupínky tří barev.
Pak jsem upekla dva kávové dorty. Jeden s jahodami, šlehačkovým krémem a čokoládovou polevou (na fotu), a ten druhý s ananasem, kokosem, šlehačkovým krémem a potažený fondánem (u kterého mi foto chybí).
Pak jsem udělala malé kelímky. Jedny jako tiramisu, druhé jako panna cottu s jahodami a třetí chocolate mousse s borůvkami a čokoládou. 
Mamka upekla oříškový korpus, který jsem naplnila karamelovým krémem a kompotovanými broskvemi a polila čokoládou.
Také jsem upekla klasiku - jablečný závin.
A můj oblíbený vanilkový cheesecake s višněmi, který jsem tentokrát nedělala s mlékem, abych ho trochu odlehčila.
A nakonec oříškovou bábovku, která se snědla k snídani.
*
Aspoň jsem něčím malým přispěla 👰

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥