Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

18. července 2015

Vůně frézie a všechny odstíny malin

Zatímco léto je ideální k tomu, aby jeden vytáhl ze skříně všechny barevné svršky, na které si jinak po zbytek roku netroufne, s make-upem je to právě naopak. Make-up v létě, zejména je-li opravdu horko, je hlavně o tom, aby byl co nejméně nápadný. Žádné přehnané barvičky, abychom už v poledne nevypadaly jako unavené pandy. Alespoň takhle to funguje u mě. Pleť na obličeji mi díky teplu hodně rychle červená, takže nějaké výrazné linky, konturování a stíny nepřicházejí v úvahu. Přesto se nějak neodvažuji vylézt tzv. barefaced, takže nějaké to krycí BB-čko s co nejvyšším ochranným faktorem, upravené obočí a barva na rtech je takový můj standard (přesto si mě někdo občas s pandou splete, zejména navečer ).
*
Slíbila jsem nedávno, že se podělím o nějaké pikantnosti z kanceláře. Takže tady jedna je. Jedna má kolegyně je ... chvilka napětí ... Avon Lady. Tak a teď to víte. A přestože jinak kosmetiku Avon v oblibě příliš nemám, těm barevným katalogům se strašně špatně odolává. Takže jsem udělala malý nákup ... překvapivě povedený.
První byla parfémová voda Today, kterou jsem měla v hledáčku už delší dobu. Většina vůní, které Avon nabízí,  je poměrně nezajímavá a bez výdrže, nicméně tady se to podle mého názoru povedlo. Vůně je spíše sušší, ale příjemně odlehčená. Hlavní jsou zde frézie a pak bílé květiny, cítím v ní i nějaké to dřevo, takže výsledek je příjemně květinový a mému nosu se dokonce zdá, že je tam i nějaký ten orientální šmrnc. Výdrž mě opravdu překvapila, nicméně do velkého horka bych ji raději nenosila. Flakónek je povedený, ale na nošení do kabelky až příliš robustní. Cena v akci 499,- Kč.
V létě nosím linky minimálně. Pokud ale, tak zásadně ne klasické měkké tužky (způsobují onen efekt "panda"). Dávám přednost linkám ve fixu nebo klasickým gelovkám. Mega Effects Liquid Eyeliner od Avonu se zatím zdá v pohodě, i když nic, o čem bych psala domů. Trochu pomaleji schne, ale má vcelku slušnou výdrž. Cena myslím byla 139,- Kč.
A pak jsem neodolala patlátku na rty. Rtěnka v barvě Matte Fuchsia je, jak název napovídá, v růžovo-fialovém odstínu. Přestože má být matná, je poměrně dost krémová, takže se dobře nanáší a myslím, že na rtech vypadá hezky a slušela by skoro každé(mu). Druhá rtěnka je starší kousek od Margaret Astor z edice Soft Sensation odstín č. 204 Fuchsia Passion. Je více dorůžova a také krémovější. Bohužel mě konzistencí i barvou trochu zklamala. Na rtech totiž vypadá mnohem víc vybledle a při více vrstvách má trochu lepivou konzistenci. Cena u obou byla ve slevě kolem 89,- Kč.
Moje asi nejoblíbenější drogérková značka je L´Oréal Paris. Jedním z důvodů je i jejich víc-než-lesk Shine Caresse. Je to něco, co prostě musíte mít (chci přidat trochu dramatu, jde tady přeci o něco naprosto zásadního☻). Ale je to vážně super věc, jelikož na rtech funguje trochu jako stain, krásně se zapije a není na rozdíl od klasických lesků lepivý. Bohužel ho přestali vyrábět, takže jsem prošla drogérie a e-shopy, abych ještě nějaké hezké odstíny odlovila a povedlo se. 
Cestovní balení obsahuje hned tři barvy - první je č. 300 Juliet, který jsem si koupila do zásoby, jelikož dva už nosím po kabelkách . Je to krásná červená, která přirozeně zvýrazní rty a má ten efekt, že zuby vypadají bělejší. Další je č. 102 Romy, což je klasická světle růžová, která vypadá opravdu přirozeně, a třetí je č. 400 Eve, na kterou jsem měla spadeno. Je to fialková, ale není to ten pastelový odstín, ale ten hezky studený, takže brunetkám slušet bude určitě. Cena za všechny tři byla 405,- Kč, což je asi jako 2+1 zdarma. 
A tohle je jejich náhrada. Color Riche Extraordinaire Liquid Lipstick, tekutá rtěnka se zvýšeným efektem lesku, s jakýmisi oleji. Využila jsem zaváděcí ceny a vybrala si tu nejvýraznější - č. 304 Ruby Opera. Barva hezká, ale konzistence je hodně lepivá, což není zrovna příjemné. Podle mého názoru jako náhrada nic moc. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥