Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

25. dubna 2015

Nedělné pečení a tak 26

Začalo jaro. A tím pádem začala i turistická sezóna všech hradů a zámků a především pak kaváren. Jen na ukázku dortík s kandovanými pomeranči, kterým se ráda chlubím stále dokola. Vypadá a chutná úplně skvěle. Těsto není příliš sladké, ale vynahrazuje to placka z marcipánu. Tenhle je více méně maminčin počin :-))
A pak jsem pekla banánové muffiny s kousky čokolády, které se myslím povedly. Trochu jsem si pohrála se zdobením, aby byly hezky pěkně jarní. Cukrová hmota mi do sebe nedopatřením natáhla mátovou esenci, ale vůbec to nevadí, jelikož se zbytkem potahovací čokolády, co mi zbyl z velkého narozeninového dortu, to šlo dobře dohromady. Snědli jsme je v práci.
A na Vysočině krásně kvetou kdejaké kytičky.
A v Brně máme malé Japonsko v plném květu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥