Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

6. dubna 2015

Bienvenue au printemps!

Začalo jaro! Budu muset přestat ignorovat svoje balkónové truhlíky, které po zimě vypadají jako pole po průchodu pěšího pluku. Vlastně trochu přeháním. V jednom je kromě zbytku uschlých pelargónií i moc pěkný trs zelené pažitky. A jen co si umeju okna, bude vidět, jak hezky se mi rozkvetly orchideje. A po opravdu vyvedeném aprílovém počasí (déšť, sluníčko, kroupy, vichr a sněžení během jednoho dne), snad dojde i na to pravé jarní sluníčko. Mám ráda jaro i sluníčko. A nějak jsem se ho letos nemohla dočkat. Tak jsem mu jela na pár dní a pár míst naproti ...

 

1 komentář:

Díky za všechny komentáře ♥