Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

1. září 2017

Sakra … už je září

Už je září. A já ještě nevyřešila všechny ty důležité problémy, co hýbou světem. Jako třeba, jak vyřešit tání ledovců a zvyšující se hladinu oceánů? Jak zlikvidovat devalvaci měny v Turkmenistánu? Co udělat se všemi chybějícími ponožkami do páru? A tak. Však to zná každý. A pak ty otázky, které svět (a hlavně mne) trápí. 
Jsou s námi mimozemšťani? A pokud ano, ukradli mi ty růžové kalhotky, co nemůžu najít? 
Kdo je sakra Ben Cristovao a proč si ho mám podle YouTube poslechnout? 
Která z Kardashianek je přírodní? A kolik jich vlastně je? 
A kolik členů má vlastně One Direction? A je to nějak důležité? 
Kdo zavedl, že růžová je pro holky a modrá pro kluky? A kde ho najdu? 
Když by najednou zmizely všechny lodě, klesla by hladina oceánů?
Proč jsou záchody na benzínkách na klíč? Bojí se, že je někdo uklidí?
Jsem jediná, kdo nikdy neviděl Hru o trůny? 
Jak poznám hipstera? Jak ho rozpoznám od pozéra? 
Můžou zvířata spáchat sebevraždu? 
Co to přesně znamená „částečně oblačno“? Že už nesvítí tolik sluníčko, nebo že začíná prosvítat? 
Jestli se upíři nevidí v zrcadle, jak poznají, že jsou učesaní? Řeknou si to navzájem? 
Podle čeho se určuje barva světelných mečů ve Hvězdných válkách? 
Není divné říct němému člověku při zatčení, že má právo nevypovídat? 
Jaktože je vanilková zmrzlina bílá, když je vanilka tmavě hnědá?
Jak černá je černá díra? 
Můžou lidi plakat pod vodou? 
Jaké je sakra hlavní město Čadu a proč je tahle otázka u testu z japanologie? 
Co se stane, když na otázku „budete mluvit pravdu a nic než pravdu“ odpovíte „Ne“? 
Kde je hranice mezi východem a západem? Jak dlouho pojedu z Brna do Aše, než budu na západě? Nebo už na západě jsem? Jak to mám vlastně poznat? 
Proč si vlastně ženy holí nohy? 
Co to ksakru znamená YSAN, LOL WUSS nebo 2G2B4G? 
Jakou barvu vlasů má Donald Trump? 
Zívají lidi ve spaní? 
Proč je v reklamách napsáno „dárek zdarma“? Nejsou snad všechny dárky zdarma, protože jsou to … no, dárky? 
Může být včela alergická na med? 
Co bych měla napsat do kolonky „barva vlasů“, když bych byla plešatá? 
Kam člověk vlastně kouká, když kouká „do blba“? 
A kam přijdou všechny kalkulačky 😉
Tolik problémů. Tolik otázek. A bude hůř.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥