Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

11. listopadu 2016

What you (don´t) need - 6.

Po létu jsem se opět vrátila k umělým řasám. Možná to už přestává být cool, jelikož to není dost bio, raw či něco podobného, co je teď v kurzu, ale musím říct, že mě ona metoda lepení řasy na řasu vyhovuje. Své vlastní řasy mám sice hodně husté, ale také dost krátké, a jelikož mám dost výrazné obočí, umělé řasy na mě uměle ani nevypadají :-)). Moje slečna kosmetička je navíc strašně rychlá, schopná a cenově skvěle dostupná, takže si takovou "zbytečnou" parádu můžu dvakrát do měsíce dovolit. A i moje kamarádky se tím nechaly zlákat, takže mám teď v oblasti krásy nevítanou konkurenci :-)). Musím přiznat, že se ke klasické řasence nerada vracím. Někdy ale musím nechat řasy zregenerovat a odpočinout, takže se nedá nic dělat. Letos v létě jsem narazila na jednu docela dobrou záležitost.
A sice na barevnou řasenku od Dermacolu - Colour Mascara. Vyrábí se ve čtyřech barvách, já jsem si pořídila tři, protože musím mít prostě všechno :-)). Jedná se o No.1 - Electric Blue, No. 3 - Petroleum a No.4 - Violet
První je opravdu modrá a používala jsem jí nejvíce. Na mých tmavých řasách vytvářela zajímavý odstín, vypadalo to spíše tak, že mám barevnou linku, a to, že je to ve skutečnosti modrá řasenka, si většina lidí všimla až při pohledu ze strany. Zelená fungovala dost podobně. Fialová na řasách moc vidět nebyla, ale skvěle se s ní zase líčily řasy spodní. Z mládí si pamatuji barevné řasenky, které ale byly opravdu příšerné. Rozmazávaly se a štípaly do očí, a člověk v nich vypadal trochu komicky. Tady nic z toho neplatí. Konzistencí je sice trošku hrudkovitá, taková sušší, zejména ta fialová, modrá je klasickým řasenkám podobná nejvíce. Jejich výhodou, kromě zajímavého efektu na očích, ale bylo hlavně to, že se opravdu nerozmazávaly a současně šly dobře odlíčit. Prostě držely jak přibité. Což jsem v tom vedru nejednou ocenila :-)). Cena je oficiálně 199,- (ale dají se koupit levněji, já kupovala za 149,-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥