Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

30. července 2016

Nedělní pečení a tak 43

V létě téměř nepeču. Přestože má většina mých synovců narozeniny, stejně jako moji rodiče, v létě na pečení většinou nemám moc náladu. Jelikož je turistická sezóna, pokaždé, když jsem na návštěvě u našich, strávím totiž víkend pečením dortů do kavárny, stále dokola stejných dortů, tedy nemám skoro nic nového, s čím bych se mohla pochlubit. Jednu maličkost jsem ale letos přeci jen vyzkoušela. Různé pěny a krémy, které se většinou dávají do malých skleniček a zdobí se ovocem a jinými dobrotami. 
Dělala jsem několik různých druhů. Malinovou pěnu, klasický chocolate mousse, také pěnu z bílé čokolády nebo ze šlehaného tvarohu a šlehačky. Největší úspěch asi měla ta z bílé čokolády (tady s mandarinkami). Někde jsem dala jahody s cukrem, někde piškot namočený v amarettu, někde kyselé ovoce jako kiwi a rybíz, někdy jen samotnou pěnu. Ozdobila jsem to jak čerstvým ovocem (maliny, jahody, rybíz), tak kompotovaným (mandarinky) a čokoládovými ozdobami nebo sušenkami.
Dělala jsem i další dobroty. Třeba malé muffinky, které jsem ale nestačila vyfotit (pár jich je vidět), domácí pusinky, nějaké ty dortíky, medovník nebo klasický jablečný závin.
A nejen sladké :-))
 Nejsou ty růže krásné :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥