Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

26. prosince 2015

Tak a je po Vánocích (skoro)

Vánoce roku 2015 jsou (skoro) za mnou. Musím říct, že vcelku úspěšně. Měla jsem volno celý týden, což se vždycky hodí. Ačkoli si během roku povětšinou hlídám co a kdy jím (jinak řečeno si hlídám, abych nevynechala žádné jídlo a ani nepromeškala, když mají někde na meníčku rostbíf), tyhle Vánoce jsem se vesele cpala vším, co jsem si napekla a co mi maminka uvařila ☻. Jsem zvědavá, jak dlouho se pak zase budu dávat do formy, dá-li se tak moje „forma“ vůbec nazývat. Také jsem viděla i můj nejoblíbenější film z doby mého dětství  - Páni kluci. A stále je to super. A venku bylo docela příjemné brzké jaro. Bylo to vážně neuvěřitelný, protože na balkóně se blikotala světýlka na vánočním stromečku a v pozadí byla zelená louka ozářená sluníčkem.
*
Přípravy na Vánoce letos probíhaly v relativním klidu. Napekla jsem cukroví, nákupu dárků jsem věnovala jen jeden víkend, vůbec nic jsem neuklízela a věnec jsme měli tzv. věčně zelený ☻. Ale některé své tradice jsem přeci jen dodržela. První byla vánoční přáníčka. Vyrábím je v posledních letech pravidelně a většinou zkomponuji polotovary s vlastní výrobou. Ty letošní byly s nálepkami.
Také jsem vyrobila i pár menších pro kamarádky.

Vánoční origami vyrábím jako malé upomínky. Loni to byly hvězdičky, letos jsem si vybrala mašličky. Jedny byly jednobarevné.
Další jsem vyrobila z klasického japonského hedvábného papíru, který je hodně barevný a vzorově pestrý. Sice se s ním pracuje hůř, jelikož je málo poddajný, ale vypadá krásně.
A pak jsem vyrobila srdíčka jako PFka. Roztomilé, co?
Myslím, že se povedly, i když bych si měla příště vybrat nějaké složitější ...
Dárky jsem letos plánovala v omezeném množství. Mám totiž docela početnou rodinu, ale stejně toho nakonec byla pěkná kopa.
A stromeček jsme letos měli tzv. staročeský.  A malý. Tedy oproti těm, které jsme měli v minulých letech. Jedinou vadou bylo, že strašně píchal, takže ty malé drobné slaměné ozdůbky a zejména mašličky nikdo nechtěl věšet.
*
A moje narozeninové kytice. Shodou okolností růže. Jedna kytice byla červeno-žlutá a druhá byla z velikánských růžových květů. Musela jsem se pochlubit ♥. 
 *
A příště to cukroví (než ho všechno sežerem).
 

2 komentáře:

  1. Myslíš ty origami, ty přáníčka nebo vánoční stromečky :-))
    Tak šikovná zase nejsem, aby se to dalo prodávat.

    OdpovědětVymazat

Díky za všechny komentáře ♥