Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

23. srpna 2015

Cirkusové třpytky

Nedávno mi vůbec nebylo dobře. Z odběru krve. Obrovského množství krve, abych byla přesná. Ale byla jsem moc a moc statečná, takže jsem si jako po každé návštěvě nemocnice chtěla udělat něčím hezkým radost. Jenže bylo vedro a mě bolela hlava, tudíž jsem šla místo do obuvi či jiného příjemného obchodu do lékárny pro ibalgin. Ale tahle lékárna byla shodou okolností součástí drogerie (drogerie Teta na Masarykově třídě) a jak tam tak stojím, najednou slyším, že hlásí slevy na laky Gabriella Salvete, edice Circus, Sugar a Glitter. Nechala jsem ibalgin ibalginem a zamířila přímo ke stojanu. Jak by taky ne! Laky Gabriella Salvete jsou moje nejoblíbenější, jelikož mají velký výběr zajímavých barev, výbornou výdrž a pigmentaci, a hlavně mají řadu Stars, což jsou pískové laky, které na mých nehtech s menší údržbou vydrží dva týdny. Nedám na ně dopustit. Ostatně jsou tu vidět často. Řady Circus (extra třpytivé) a Sugar (s puntíky) mě nejdříve nijak zvlášť neoslovily, a proto jsem si koupila z  kolekce vždy jen jednu barvu. Jeden lak totiž přijde na 99,- Kč, což je při tom množství přehnaný (a buďme upřímní, taky zbytečný) výdaj. Ale tady byly za 39,90 Kč! Některé barvičky už sice neměly, ale povětšinou jsem ukořistila poslední já. Jsem šikulka. Koupila jsem si čtyři odstíny z řady Circus a tři z edice Sugar. A pak jeden z řady Glitter. Dneska se podělím o ty cirkusové :-)).
Hezky všechny v řadě
První je 08 Carnival. Je to odstín, nad kterým jsem se rozmýšlela, jelikož béžovou, oranžovou a cokoli mezi tím na nehtech ráda nemám, ale je to krásně třpytivá barvička, která v reálu vypadá zlatavě. 
Druhý je 07 Fire Artist, což je růžová třpytivka, o něco méně výrazná, než jak se v lahvičce na první pohled jeví. Zdá se mi ze všech nejdecentnější.
Třetí je naopak sytá růžová 03 Juggler, která je opravdu výrazná. Díky třpytkám, které se v ní ale nezdají tak výrazné, má studený podtón.
Čtvrtý lak už jsem měla doma, ale pro úplnost jsem ho znovu vyfotila :-). Jedná se o 05 Magic Show, což je fialová varianta, jejíž barva se překvapivě špatně zachytává na fotkách.
A poslední je krásná sytá modrá 06 Circus Forever. Není to úplně tmavý odstín modré, ale je opravdu povedený.
Jako většina třpytivých laků jsou to v podstatě skoro bezbarvé laky s velkým množstvím drouboučkých třpytek, takže pro úplné krytí je třeba více vrstev. Oproti klasickým třpytkám jsou ale mnohem hustší. Já si dala jednu vrstvu pískového laku podobné barvy jako podklad a pak dvě vrstvy na překrytí. Takhle to dopadlo. Není to pro každého, není to seriózní či nenápadné, je to prostě takové cirkusové a asi i letní :-)).
a přístě si dám dalmatinky ....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥