Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

22. března 2019

What you (don´t) need - 19.

Co zcela určitě nepotřebujete, je čtyřicet krémů na ruce (o tom někdy jindy) nebo 20 balzámů na rty. Jenže když trpíte jakousi formou předčasné sklerózy jako já, a necháváte je neustále po kapsách kabátů, co už jsou dávno ve skříni, v kabelkách, na umyvadlech divadelních toalet nebo kavárenských stolech, musíte jich mít zásobu. Já navíc musím mít balzámy neustále u sebe, protože mám zlozvyk si rty ... ohlodávat 😖. Zejména když o něčem přemýšlím. Což dělám často. Někdo by tomu sice mohl říkat "čučení do nikam", ale to není podstatné 😉. Z toho důvodu mám balzámy na všemožných praktických místech. A vždycky zásobu.
Většinou používám stále stejný druh ve třech provedeních, ale na zimu jsem si pořídila vedle klasické pomády na rty od Bioné s Cannabis (je super) několik dalších na vyzkoušení od značek, o kterých jsem se porůznu doslechla.
O balzámech a krémech na ruce Burt´s Bees jsem slyšela už před lety. A musím říct, že jsou vážně bomba 💥. Hlavně tedy ten na suché rty, což je ten stříbrný. Ten je na zimu nebo na popraskané rty naprosto nejlepší. Měkký, bez parfemace a hlavně účinný. Regenerační s olejem z granátového jablka (ten červený) je taky fajn, jen o něco tužší. Stojí kolem 100,- Kč. Určitě od značky vyzkouším i další věci.
Balzámky od značky Badger jsou ty ... s lemurem? Nebo nějakou jinou opičkou. Stojí taky kolem 100,- Kč a všichni si je chválí. Já si vybrala ten s mentolovou příchutí, protože mám ráda, jak mentol "chladí". Bohužel ale po mentolu moc nevoní a je poněkud tužší. Nijak výjimečný mi tedy nepřišel, ale možná jsou ty ostatní lepší. Možná vyzkouším nějaký vanilkový nebo medový.
Lip Smacker je taková hravá značka, která dělá balzámy v různých tvarech, třeba jako malinkaté dortíčky nebo kelímky s limonádou, nebo na motivy filmů a pohádek (takový balzám na rty ve tvaru hlavy Mistra Yody ze Starwars musí být pro každého muže nutnost 😄). U nás značku proslavily asi nejvíc balzámy s příchutěmi limonád od Coca-Coly. Což byla i příchuť, kterou jsem vyzkoušela. Voní tak a barvou asi také odpovídá, a není vůbec špatný.
Ty, na které nedám dopustit a které používám stále dokola, jsou klasické balzámy od Labella. Zejména pak Cherry Shine (nemám vyfoceno) a Blackberry Shine, protože mi zároveň poslouží jako lehoučká barva na rty. Prostě barví. Třetí je pak Strawberry Shine, který je světlejší. Používám je jak pod rtěnky, tak na jejich zvýraznění. Hlavně jsou ale skvělé, když použiji ráno tint a přes den ho chci jen přirozeně oživit. Protože jsou všechny dočervena, tak se mi balzám od rtěnky či tintu nezamaže 😉. A stojí jen asi 50,- Kč. Někdy nad klasiku není 😃.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥