Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

6. září 2015

11 Faktů o mě (které o mě vlastně nikdo vědět nemusí)

1. Neumím zpívat a kreslit. Jako malá jsem byla šikovná, ale talent se mi nepodařilo rozvinout. 
2. Mám lehkou obsesi s Hello Kitty. Kde se vzala, přesně netuším, ale ani s přibývajícím věkem na tom nehodlám nic měnit.
3. Jsem pravák. Pokud dělám cokoli levou rukou, vypadám jako totální nemehlo.
4. Trpím trypofóbií (iracionální strach z objektů s nepravidelnými formami děr a prohlubin, například úlů a jiných často organických objektů s trhlinami a těmito 'dírkami') a mám panickou hrůzu z hadů. Fujj!
5. Byla jsem jednou vdaná. The End.
6. I přes veškerou svou snahu se mi nikdy nepodařilo ztotožnit se s žádnou subkulturou, která by byla „in“. 
7. Nikdy jsem se neučila hrát na jakýkoli hudební nástroj. Je to jedna z věcí, kterou mám v plánu rodičům připomínat ještě dlouho.
8. Mám nezařaditelný hudební vkus. Můj mix pro jízdu autem střídá Eminema, J-pop, Nighwish, Dvořáka, Asonanci, Linkin Park, Adele, K-pop, Aviciho, Nabucco, Timberlanda, Arabicu, Lucii Silvas … a všechny možné soundtracky. Don´t judge me!
9. Jsem ne zcela dobrovolný abstinent. Skleničku vína si někdy dám, nicméně následky jsou nepředvídatelné a otravné. 
10. Trpím lehkou insomnií. Je to skvělá výmluva, proč chodit do práce pozdě.
11. Přestože jsem čtenář červené historické knihovny, nejsem romantická duše. Romantické příběhy mě nedojímají, ale baví mě je číst či sledovat s lehce sarkastickým nadhledem, který jim dodává zcela nečekaný rozměr .
*
a bonus



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥