Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

16. srpna 2015

Nedělní pečení a tak 30

Jedna z věcí, kterou v tomhle horkém počasí nemůžu moc dělat, je pečení. V mém malém 1+okno je totiž možné používat troubu místo taboráku. Jinými slovy zvyšuje teplotu pokoje asi o 15 stupňů. Ale aspoň jsem se dostala k tomu, že jsem se vrhla na to kynuté těsto. Z kynutého těsta totiž péct a vařit neumím. Prostě si spolu vůbec nerozumíme. Ale kynuté jahodové knedlíky se myslím docela povedly, a tak se jimi chlubím, i když vím, že pro většinu hospodyněk je to něco úplně jednoduchého. Udělala jsem z půl kila mouky 15 jahodových a 15 švestkových.
 
Když jsem u toho chlubení. Překvapivě to teplé počasí dělá dobře mým orchidejích, které se krásně rozkvetly. Všechno to původně byly takové zdechlinky, ale letos se jim daří. Fotky už jsou sice staršího data, ale stále aktuální :-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥