Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

23. prosince 2014

Nedělní pečení a tak XX.

V prosinci mám narozeniny, a proto je nedělní pečení o mém narozeninovém dortu ♥. Upekla jsem si ho sama na narozeninovou (a vánoční) oslavu v práci. Pravdou totiž je, že když se narodíte těsně před Vánocemi, vždycky se Vaše narozeninová oslava nějak spojí s tou vánoční. Pokud tedy vůbec nějakou máte. U nás v rodině je totiž zvykem pospojovat co nejvíce oslav do jedné. Nejlépe na dobu nedělního oběda☻. Ne, nevadí mi to. Pláču jen v noci pod peřinou ... 
Jelikož to byl technicky poslední den v práci, musela jsem upéct něco, co se jistě sní během odpoledne. A co se vždycky sní? Cheesecake. Jenže ten klasický je trochu nudný, tak jsem si ho trochu přibarvila. Ale chutnal klasicky vanilkově. A podklad je z Oreo sušenek. Jen se ještě naučit hezky ty dorty krájet ...
Barvičky a srdíčka, aby bylo v tom prosinci trochu veseleji, když jen leje

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥