Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

31. března 2018

Nedělní pečení a tak 51.

Poslední dobou jsem pekla sporadicky. Jen nějaké ty dortíky na narozeniny a oslavy, ale nic, co by zase až tak moc stálo za zmínku. Nicméně neteř slavila o víkendu narozeniny, a měla oslavu s kamarády, takže se muselo vymyslet něco originálního. Na dort ve tvaru kytice jsem narazila několikrát na různých webech a když jsem pak posílala návrhy, tenhle nápad se líbil nejvíc. Takže jsem upekla "Kytici kopretin".
Musela jsem korpus upéct v míse, aby měl ten správný tvar. U korpusu jsem tentokrát podváděla, protože jsem využila instantní směs z Jú-Es-Ej, kteroužto jsem zkusila už dvakrát a je pokaždé super. Jen se přidají čerstvá vejce, tuk a voda. Nicméně je docela drahá, takže i tak doporučuji klasickou domácí výrobu. Nadvakrát rozkrojený čokoládový korpus s marmeládou a vanilkovým krémem se šlehačkou, druhé patro pak s mandarinkami. Potaženo potahovací hmotou v příchutí mandle a ozdobeno kopretinami, na které je tedy potřeba vykrajovátko (a žlutá barva na středy). Kopretinek bylo potřeba přes 40 kusů. I když by se mohlo zdát, že dá tenhle dort hodně práce, je z těch jednodušších. 
A pak jsou zítra Velikonoce. Nebudeme péct beránka a asi ani mazance, jelikož u nás se to příliš nejí. Buď kvůli tomu, že se nesmí lepek, nebo je někdo na předsvatební dietě, případně si dá raději nějakou čokoládu 😋. Takže jsem pekla jen velikonoční cukroví
Vajíčka, kuřátka, zajíce, mrkvičky a motýlky. Ti jsou nejoblíbenější.
(I know, I know ... but it´s still funny)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥