Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

30. prosince 2017

Nedělní pečení a tak 50.

Poslední dobou se mi stává, že dorty ani nestačím vyfotit. Nebo se často jedná o nějaké, které jsem už pekla a nafotila mnohokrát. Proto je tahle pekařská sekce na příspěvky stále chudší. A připadá mi, že se vlastně i tyhle vánoční "speciály" opakují, protože prostě peču osvědčené záležitosti 😋. 
Letos jsem si říkala, že s ohledem na poněkud hektický podzim toho nebudu péct tolik. Většinou mám kolem 18 druhů, což zabere tři soboty po sobě. Navíc bylo vysloveno v rodině přání "ať toho nepeču tolik, stačí jen dva tři druhy". To je vděk, co? Ale naštěstí já v rodině nikoho neposlouchám 😜...
Takže jsem skončila u 18 druhů + jeden kupovaný. Nic moc s kokosem a žádná bílá čokoláda. Nějak se mi nechtělo shánět sušené mléko. A většina byla jako vždy bezlepková.
Vanilkové linecké hříbečky slepované malinovou marmeládou - ledové tyčky - čokoláda v košíčcích s kandovanou třešní a  pistáciovými oříšky - oříškové pusinky / kupovaná čokoládová kolečka s cukrovým sypáním - sušené švestky plněné mandlí v čokoládě a pražených lískáčích - oříškové rohlíčky a lá pracny - linecké kytičky slepované marmeládou - klasické zázvorky s fondánovým zdobením - čokoládové placičky s ořechy a sušeným ovocem
Oříškové mušličky - čokoládové rohlíčky s čokoládovým krémem a fondánovou ozdobou - oříškové placičky s čokoládovým krémem zdobené žloutkovou polevou a ořechy - klasické cukrové pusinky / koule s kokosem a lá co zbylo - marokánky - kokosové hvězdičky s citrónovou polevou a cukrovým sypáním - klasické vánoční sušenky s cukrem - medové perníčky s vločkou z fondánu
Vypadalo to podle mě pěkně. Asi tak třetinu jsem rozdala, třetinu jsme snědli o Vánocích a jednu třetinu jsem rozdělila do rodiny. Myslím, že letos se mi opravdu povedlo veškeré ořechové cukrovíčko a pak většina čokoládových dobrot.
A taky jsem měla v prosinci narozeniny. A upekla jsem si dort. Ovocný cheesecake s mými oblíbenými višněmi a oreo sušenkami. Letos mi dort zase nikdo neupekl 😭 ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥