Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

21. února 2016

Přežila jsem virus ... (skoro) bez následků

Věc se má tak. Měla jsem chřipku. Ošklivou. A pak se sešlo hodně méně příjemných věcí, které se nakonec ukazují jako docela dobrá změna, ale před tím týdnem mě to celkově dost vyčerpalo. Takže je jasné, že pokud se mělo ještě něco nepříjemného přihodit, bylo jasné, že se to stane, když už budu mít všeho nad hlavu. Je to takové pravidlo. A stalo se. Večer otevřu notebook, projdu si poštu a koukám, že z adresy mé kamarádky mi přišla příloha, resp. fotografie nazvaná "family picture" nebo něco v tom smyslu.
A tak jsem na ní klikla, abych se podívala na cizí rodinné štěstí, a počítač se zeptal, jestli chci obrázek opravdu otevřít. A bylo to. Virus byl na světě. Byla to nepozornost, ale byla jsem ujištěna, že ho nerozpoznal ani můj antivirový program, který už si znovu rozhodně kupovat nebudu. Mám tak jednu dobrou a jednu špatnou zprávu. Dobrá zpráva je, že už mám notebook zpátky. Šikovní chlapci z IBM mi ho za cheesecake a makronky dali zase dohromady, odvirovali a nainstalovali zpět vše, co šlo. Takže teď mám na disku hodně volného místa a zbavila jsem se všech těch nepotřebných programů, které mi zabíraly místo. Nicméně má to i stinnou stránku, která bude mrzet hlavně můj blog. Virus totiž všechny složky v počítači přeformátoval a každý soubor, aniž by změnil koncovku, přespal na MP3. Takže obsah dat nešel zachránit, což znamená, že všechno je fuč. Naštěstí jsem si ale dělala zálohu na začátku roku, takže 80% obsahu, včetně hudební knihovny mám zpět, a těch 20% tvoří nějaké filmy, které půjdou sehnat znovu, ale také fotky. Konkrétně všechny fotky, které jsem nafotila od začátku roku, což znamená dvě skvělé akce a pak stovky fotek kosmetiky, které už jsem měla upravené a roztříděné. A upřímně řečeno si nejsem jistá, jestli se do toho dám znovu. Hlavně proto, že spousty z těch nafocených věcí jsem fotila nových a ještě nepoužitých, ale valná část je po focení už "opotřebovaná". Z toho jsem hodně naštvaná, ale jsou i horší věci, takže na nějakou dobu bude mít rubrika "What you (don´t) need" pauzu. A to ani nezačala. Ale já to přežila, což je hlavní. A jelikož mě teď čeká jedna životní změna, bude se to hodit. A poučení pro mě z téhle anabáze? Žádný fotky capartů a nedělních výletů. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥