Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

14. listopadu 2015

Nedělní pečení a tak 35

Vánoce se blíží rychlostí světelnou. Všude už se pomalu každá výloha plní umělými stromečky, prázdnými krabicemi zabalenými v luxusním lesklém papíře s obrovskou mašlí a tisícovkami blikajících světýlek. Zatím mě sice vánoční nálada nechává klidnou, ale pomalu se už připravuji na pečení cukroví. V Tchibo jsem si koupila sadu na výrobu domácích sušenek s motivem vánoc a hned je vyzkoušela. Vanilkové cukrové sušenky s čokoládou, abych byla konkrétnější. Těsta zbylo dost, takže jsem vykrájela i nějaké vějířky.
Sada se skládá z vykrajovátka a dvou silikonových forem na čokoládové kartičky. Moc dobře se s nimi pracuje. Ani jedna čokoládka se nepolámala. 
Čokoládu jsem použila klasickou - 52% z Lidlu.
Vějířky jsem ozdobila čokoládou a barevným sypáním a citrónovou polevou s růžovým cukrem.
Hezky všechno dohromady. 

2 komentáře:

  1. taky premyslim,ze bych je koupila,ty mas vazne ty cokoladky krasny!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou překvapivě docela velký. Asi o kousíček větší než polomáčená sušenka. Na klasické vánoční cukrovíčko to úplně není.

    OdpovědětVymazat

Díky za všechny komentáře ♥