Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

27. června 2015

Stovka !!! a uspěchaný červen

V červnu jsem měla hodně napilno. Byla jsem „jako strašně byzy“ (takhle se to prý říká, ale asi se to tak nepíše), takže jsem toho moc na blog napsat nestihla. Ale dneska je tu stý příspěvek. STÝ. Bude o tom, že je to stý příspěvek (surprise ▼).


Někdy se podivuji nad tím, kde na tohle vlastně beru čas ☻. Ale baví mě to. A snad i těch pár duší, které tenhle blog čtou, přestože vlastně není o ničem pikantním. Což bych mohla změnit, když nad tím tak přemýšlím. Mohla bych třeba psát o receptech s chilli nebo o drbech z mé kanceláře. To by bylo počteníčko. Ale mám zakázáno psát o lidech, kteří by se mohli poznat. Nebo být někým poznáni. Což je škoda, protože jsou mnohem zábavnější, než jsem já. Nedávno se mě také někdo ptal, jestli bych přeci jenom nechtěla psát víc o sobě a mém pozorování anonymního i méně anonymního davu. Bez obav. Nebudu ☻ … i když jeden nikdy neví. Zatím to asi bude podobné.

Moje hluboké analýzi filmů ...
Moje pokusy získat titul "Baker Boss" ...
Moje cestovatelské zážitky ...
Moje intelektuální "já" ve světě divadla ...
Moje posedlost odlesky (laciných) kovů ...
Moje závislost na barevných krabičkách z drogeriíí a parfumérií ...
Moje ochota podělit se o těžce nabytá moudra ...
Moje pokusy s papírem ...
Moje (omezené) pěstitelské úspěchy ...
Moje málo z milostného života ...
Moje záliba v acetonu ...
Moje výlety (o nichž píšu) a zábavy (o kterých většinou veřejně psát nelze ☻)
A moje sny a plány ...
A od zítra snad už budu v klasickém provozu .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥