Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

15. listopadu 2014

Podzimní holčičiny

Podzim je pro mě obdobím, které většinou skončí dřív, než si ho mám šanci nějak užít. Ráda říkám, že trpím na podzimní deprese, ale ve skutečnosti tomu tak není. Mám prostě jen "jinou" náladu :-). Podzim je totiž fajn. Už není teplo, ale ještě není většinou ani taková ta zima, kdy Vám mrznou ráno na zastávce nohy, přestože máte vlněné ponožky se sobem od babičky. Divadelní sezóna je v plném proudu a je jeden filmový festival za druhým. Také ještě nenastává to úplně finální předvánoční šílenství a já se prozatím těším na pečení vánočního cukroví. Podzim je pohodový. Ale pohoda se musí pravidelně přiživovat, nejlépe tím, že si člověk udělá nějakou tu radost, popřípadě mu ji udělá někdo jiný. O co bych se podělila?

Dvě krásné nové barvičky od Rimmel London. Diva Red (č. 500), která je spíše do červena a je to dárek od kamarádky, a As You Want Victoria (č. 360), která je moje oblíbená tmavě růžová. Někdo by mohl říct, že už takovou mám, ale víte co? Nevadí mi to :-))

Limitka z řady Si Lolita od Lolity Lempicky "Illusions de Minuit", která je sice už z roku 2012, ale to mi vůbec nevadí. Však jsem se načekala, než byla za rozumnější cenu :-)). Naprosto mě okouzlil temně fialový flakónek s šátečkem a zlatým rozprašovačem, a přestože má obsah jen 80ml, vypadá mnohem větší. Vůně je to o něco těžší, ale vůbec ne dusivá. Je hřejivá, trochu jako hodně zralé černé třešně s rozteklou vanilkovou zmrzlinou a lístkem čerstvé máty (je to tak, začala jsem z toho romanticky blouznit :-). Vydrží navíc úžasně dlouho. Na podzimní rande nebo do divadla jak dělaná :-))

A malý zlatavý dáreček - paletka pěti lesků/rtěnek Missha Signature, která je díky svému malinkému balení ideální do kabelky. Byla součástí Missha Boxu, který se i tentokrát povedl. Rozhodla jsem se všechno postupně vyzkoušet, a případně se pak podělit o své dojmy, ale tahle malá roztomilost mi udělala velkou radost. Však víte, patlátek na pusu není nikdy dost :-))

Hezkou neděli :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥