Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

28. září 2014

Nedělní pečení a tak XVIII.

Je to neuvěřitelné, jak ten čas letí. V jednu chvíli mladšího brášku oblékáte do holčičí sukýnky, jelikož se ještě nemůže bránit, a najednou odevzdává diplomku a slaví sedmadvacet (dal si na čas, nechce, aby mu mládí moc rychle uteklo :-)) Na sladké moc není, ale "takovej ten tvarohovej dort by si docela dal". Má taky rád všechny ty nezdravé tyčinky, co mají tolik kalorií, že pak musíte dva dny jezdit na kole, abyste se jich zase zbavili. A bez krému, děkuji.
 
Inspiraci na tenhle dortík mám z youtube. Spodní část je ze sušenek Oreo, což jsou ty malý kulatý černý sušenky slepené mléčným krémem, co si je Američani namáčí do mlíka. Drtí se celé, včetně krému. Jinak je to klasický vanilkový cheesecake, ale vmíchala jsem do něj několik tyčinek a lá Mars a Snickers, nakrájených na drobné kostičky. Pak jsem ho trochu pocákala čokoládou, posypala čokoládovými lupínky a zbytkem nakrájených tyčinek. Máme teď doma úrodu malin, takže těsně předtím, než se dal na stůl, jsem ho dozdobila šlehačkou a malinami. Musím říct, že byl opravdu mňamózní. Oreo sušenky jsou trochu nahořklé, ale s těmi karamelovými tyčinkami to je povedená kombinace. Překvapivě se docela dobře krájel.
 Myslím, že po jednom kousku je nutné na kole strávit víc, než ty dva dny :-))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥