Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

15. září 2014

Voňavá odměna

Někdy si člověk prostě musí udělat radost. Bohužel dělání si radosti většinou stojí spousty něčeho, co nemám. Většinou peněz. Popřípadě trpělivosti, kterou taky neoplývám. Ale můj zaměstnavatel – stát, se jednou rozhodl být výjimečně štědrý a za moje úžasné pracovní výkony se mi odvděčil drobnou odměnou, kterou jsem následně utratila ve stylu hesla „buď Ritz, nebo nic“. Tak jo, přeháním. Oba parfémy (používám slovo „parfém“, ale jedná se o parfémové vody) byly na slevu. 
První je Sexy Graffiti od Escady, což je název, který mě naprosto vystihuje. Tedy to „grafity“, nikoli to „sexy“. Je už z roku 2011, koupila jsem si ho kdysi na svatební cestě a překvapivě jsem si ho koupila znovu poté, co mi došel (ano, já vím, divný). Je hodně sladký, taková až bonbónová a trochu ulepená vůně, která se určitě nehodí na roztomilé blondýnky, pokud nechtějí připomínat Barbie, ale na někom jako já myslím vyniká dobře, protože na mě je „jen“ květinová. Cena byla necelých 700,- za 125ml, což je méně, než kolik stojí tester.
Druhý parfém jsem okukovala už léta letoucí, jelikož mně magneticky přitahoval jeho flakónek, který je až kýčovitý. Modro-zlaté jablíčko od Lolity Lempicky se jmenuje velmi originálně Lolita Lempicka a je to vůně trochu těžší, na kterou jsem si musela nejdříve zvyknout. Je v ní anýz, vanilka, břečťan, a taky fialka a lékořice. Tu můj nos cítí poměrně silně, takže nekupovat bez vyzkoušení. Cena za 100ml byla kolem 700,- Kč.


A odměny jsou pryč :-))

1 komentář:

Díky za všechny komentáře ♥