Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

15. května 2017

What you (ďon´t) need - 10.

Většina lidí má ráda jablka. Já moc ne. Tedy čerstvá jablka. Jablka v té nejzdravější verzi. Takže třeba i jablkový džus. Na druhou stranu mám ráda všechno, co má jinak jablečnou náplň nebo je pečené. Třeba po takovém dobrém jablkovém štrúdlu se můžu utlouct. Je to trochu paradox, ale je to prostě tak. A přestože čerstvá jablka jím jen proto, že jsou (prý) zdravá a dobře po nich člověk tráví všechny ty nezdravý dobroty, mám ráda jejich vůni. Vůně zelených jablek, taková ta trochu nakyslá, nebo naopak sladká. Vůně jablek je nezaměnitelná. Ale mezi mými parfémy mi taková výrazná jablková vůně chyběla. Tak jsem si pořídila pravé jablíčko.
A to žádné jiné, než starou osvědčenou klasiku od Donny Karen New York, tedy DKNY, Be Delicious. Jeden z jejích neslavnějších parfémů je už z roku 2004 a má nezaměnitelný flakónek ve tvaru zeleného jablka. Během let se objevila spousta různých limitek, já si kdysi pořídila verzi Fresh Blossom, která byla růžová a květinová. A trvalo mi to jen asi patnáct let, než jsem si koupila originál 😋.
A můj dojem? Asi jsem se neměla tak těšit na ta jablka. Musím přiznat, že mě tenhle parfém zklamal. Možná se to časem změní, ale přijde mi takový nijaký. Jablíčka voní jen zpočátku, pak tu jablečnou vůni překryjí kytičky. Nakonec je spíše lipový, než jablíčkový 😕. Kdysi jsem jako jeden z prvních parfémů dostala All About Eve od JOOP!, který se už bohužel nevyrábí, a ten byl rozhodně mnohem šťavnatější. Tohle jablíčko by mě svou vůní moc k zakousnutí nelákalo. Bohužel. Ale na poličce mu to bude slušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥